Moderator: Lizzy
Sonja schreef: En waar heb je dat gekocht? Weet je een verkoopadres in de buurt? Ik zal toch aan de andere kant van de grens moeten gaan shoppen, vrees ik.Ik heb een flesje voor je helemaal nieuw zal ik het morgen even opsturen?
Lizzy schreef: Salisprin is wilgenbast en da's een soort asprine maar dan veel minder troeperig. Ze hebben het van http://www.vitotaal.nl.Het zijn pilletjes en er staat een kinderdosering van 2 tot 4 tabletten per dag op aangegeven. Dus het lijkt me dat ik haar best gewoon een pilletje kan geven zometeen.
Ik denk dat je deze druppels wel kunt geven. Ik zou alleen niet teveel druppels geven.
sylvia schreef: Ik heb een flesje voor je helemaal nieuw zal ik het morgen even opsturen?Dat vind ik een heel aardig aanbod, maar mijn ervaring is dat het per post opsturen van iets naar België meestal wel een aantal dagen onderweg is. En dat schiet niet op als het iets is wat je het liefst zo snel mogelijk in huis had gehad.
Truus schreef: Bij ons in Rijen in de hoofdstraat bij een reformzaak, voor het tankstation....voldoende? Als je naar Troy gaat, kan je er even langs.Ik ben niet zo bekend in Rijen, maar heet die straat ook echt Hoofdstraat? Want dan vindt mijn navigatiesysteem het wel.
Sonja schreef: Ik ben niet zo bekend in Rijen, maar heet die straat ook echt Hoofdstraat? Want dan vindt mijn navigatiesysteem het wel.Ja, naast pompstation van Dorst. Als je van de rijksweg komt, over het spoor aan je linkerhand.
Truus schreef: Ja, naast pompstation van Dorst. Als je van de rijksweg komt, over het spoor aan je linkerhand.Oké, ik moet morgen tot een uur of 4 werken en dan rijd ik daarna gelijk naar die zaak toe, voordat ik naar Troy ga.
Sonja schreef: Boefje heeft net met smaak 3 plakken Duck op. De bak werd nog even uitgelikt. Zo heeft ze vandaag toch mooi 500 gram eten gegeten en dat is beter dan gisteren en eergisteren, want toen wilde ze, op de stukjes kaas waarin de pilletjes zaten en 1 pensstaafje na, echt niets eten.He, fijn om te lezen! Misschien dat toch de druppels helpen en ze zich minder rot voelt! En dat gevoel van blijheid: ik weet precies wat je bedoelt!
Wat kun je dan blij zijn met zo iets simpels als een hond die d'r eten opeet.![]()
Sonja schreef: Ik heb vandaag ook Salisprin gehaald en daar heeft ze net de eerste dosis van gekregen.Was het makkelijk te vinden? Helaas had ik geen tijd anders had ik je graag even gezien
Ik heb de indruk dat er iets minder snot uit komt en dat het snot ook iets wateriger is dan eerst. Ze stinkt ook minder. Er zit wel een heel klein beetje bloed bij het snot, maar dat zal wel irritatie zijn.