Moderator: Lizzy
Jolly schreef: is ze slomer dan anders?neuh, nie echt, Freule is altijd lui
Jolly schreef: laat ik het zo zeggen: is ze anders dan normaal, ander temp , minder eetlust, humeuriger etcetc, korom merk je aan der dat ze zich ook niet lekker voelt?Haar gedrag is niet anders dan anders, maar nogmaals, ze slaapt altijd bijna de hele dag, behalve tegen etenstijd en als ik de riem tevoorschijn haal.
sylvia schreef: Ik zou gewoon naar de da gaan jeanne ,voor het zelfde geld is het iets heeeel anders,en hoezo voor gek staan,ook al ontworm je ieder half jaar een besmetting kun je iedere dag oplopen.Ja, maar ik heb al meer als een half jaar niet meer ontwormd, kan best een jaar geleden zijn
laura schreef: Een wormenkuur heeft toch ook tijd nodig om te werken... Wil je nog zo lang wachten???Tja, denk dat ik toch maar even ga vanavond. Nogmaals, Freule oogt en gedraagd zich helemaal niet ziek. Hoelang duurt het voordat een wormentablet werkt? Ik dacht een dag?
Ik weet niet hoor.... dierenarts toch maar even?
sylvia schreef: Ik zou even wachten met die tablet,als het wat anders is kan die tablet net een extra belasting zijn voor het lichaam.Ja, dat is ook weer waar.