jolly64 schreef:
Als je urine opmoet vangen
Kan je het mischien proberen met een soeplepel op te vangen 
Klinkt raar ,maar heeft hier goed geholpen
Liep er wel met een lege knakworstpot bij om het over te gieten 
Wat zullen de mensen wel niet gedacht hebben
Maar had er maling aan
Veel succes en ben benieuwd
Jaaa hihi ik stond idd vanochtend met een soeplepel onder haar gat, in de hoop dat de buren het niet zouden zien. Wonder boven wonder is het me gelukt de urine op te vangen. Daarna ben ik naar de dierenarts gegaan met haar en de poes want die moest ook ff nagekeken worden.
Urine was niks mis mee, geen blaasontsteking. Alleen was het niet supergeconcentreerd en dat viel blijkbaar op. Dat zou er op kunnen duiden dat ze teveel drinkt. Maar om echt alles uit te sluiten heb ik ook haar bloed laten testen. Ook dat zag er prima uit. Dierenarts vond haar sowieso mooi en slank en haar gebit zag er ook goed uit

Dat die urine niet zo geconcentreerd is kan toch komen omdat ze carnibest krijgt? In principe drinkt ze niet superveel water ofzo. Wel drinkt ze water na iedere maaltijd.
Anyways, ook de da kwam tot de conclusie dat het om incontinentie ging. Als ik er echt heel erg mee zat kon ik wel medicijnen krijgen. Nou, dat zat ik dus niet echt. Daarnet heb ik quertilla gehaald en door het water gedaan. Prompt hoefde ze haar water niet meer

Ze heeft wel iets naar binnen gelebberd maar het smaakte haar niet eigenlijk. Kan het kwaad voor mijn andere hond als die er van drinkt?