Meisjes, dank jullie voor de reactie's
Dat worden dus doorgezaagde lamskopjes volgende week.
Moderator: Lizzy
Andre schreef: Mien,Zal het proberen want dan moet ik even tussen het stof duiken in mijnn hoofd :P. Mien barfde ongeveer een week of 2 (als ik me het goed herinner ::)) toen ik haar een lamskop gaf. Daar is ze een dag of 3 ziek van geweest: vooral errug misselijk. In haar ontlasting en braaksel zaten onverteerde stukjes bot. Dus de adviezen hier om rustig op te bouwen, een hondenmaag aan rauw/vers laten wennen had ik dus niet genoeg opgevolgd. Ik dacht dat 2 weken wel voldoende zou zijn :-[
Kun je iets gedetailieerder zijn??
m.v.g
André
Andre schreef: Wat je eigenlijk zegt is dat ze ziek is geweest van stukjes bot?Huh nee dat zeg ik niet. Wat ik zeg/bedoel is dat een hondenmaag die brokken gewend is moet wennen aan het kunnen verteren van bot. Vandaar dat aangeraden wordt om het rustig op te bouwen.
Zou je het nu eventueel wel aandurven?
Mien schreef: Huh nee dat zeg ik niet. Wat ik zeg/bedoel is dat een hondenmaag die brokken gewend is moet wennen aan het kunnen verteren van bot. Vandaar dat aangeraden wordt om het rustig op te bouwen.Precies, want echte lamskoppen zijn moeilijk te krijgen.
Ik zou het nu wel aandurven, maar ik weet niet of ik het zou doen. Ik vind zo'n kop toch vrij veel en hard bot. En ik vind het geen wezenlijk onderdeel van het menu.
202spots schreef: André !!!!!!!Een veel betere!!!
Hier is 'n betere!!!![]()
202spots schreef: André !!!!!!!
WAT doe je met dit ding????
Hier is 'n betere!!!![]()