Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
Rovanna schreef: Hier eten ze gras en hondenpoep. Fijn he ::)
nou....... ik zou niet willen ruilen, dat lijk mij nou de goorste wat er is, hondenpoep eten :( :-\ blegh, yuk :( dan liever maar gras vreten ;)
Door bloemetje
Rovanna schreef: Hier eten ze gras en hondenpoep. Fijn he ::)
Hier ook een dametje wat beide doet  :-\. Walgelijk is het. Ik denk gewoon dat ze het een beetje overgehouden heeft aan haar kenneltijd (ze is fokteef geweest bij een grotere fokker). Vanmorgen was ik ook weer net te laat  :-X

Gras eten doet ze ook heel erg momenteel.

Maar deze heeft ook idd een spijsverteringsprobleem, dus in dat opzicht klopt het wel.
Door Jolly
Welkom bij de club, Monique.

Hier heb ik 2 grasvreters.
Op dit filmpje http://www.dropshots.com/day.php?userid ... ime=075558, is dat heel goed te zien dat Pim echt gras happen neemt.
(ps let niet op mij)

Chasey is wat dat betreft een stuk secuurder, die zoekt het gras echt uit.
Beide kotsen geen gras uit en schijten ook geen hopen gras.
Heel soms en dat is misschien 2 keer per maand heeft Chasey wel ff hulp nodig bij het ontlasten, omdat hij dan gras heeft gegeten wat dus blijft hangen en hij het zelf niet eruit krijgt.
( kortom we lopen niet alleen met poepzakjes, maar ook met tissues)
Door ~Joke~
Het valt bij de mijne op dat het natte gras tig keer lekkerder is dan droog gras, al eten ze daar ook lekker van  ;D. Ik laat dus ook een kudde koeien uit. Ik wilde vorige week actiefoto's van ze maken: vergeet het maar, de enige actie was gras eten  :-\
Door *Monique
ik heb de strijd opgegegeven waarom mijn honden gras eten. ze doen het en ik leg me er bij neer. Vinden het gewoon lekker, denk ik. Want ze zijn allemaal kerngezond!
Door fester
Hier ook koeien!! ;D Nog effe dan gaan ze in plaats van blaffen loeien! Heee dat rijmt ;D
IK stoor me eigen er niet aan ze vinden het gewoon lekker ze staan het helemaal uit te zoeken. Ze weten zelf wel wat goed voor ze is. En ik loop gewoon door hoor anders kom je niet thuis ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door