Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elvira
Wat een goed nieuws allemaal. Ik zit er aan te denken om met Zingaro te gaan. Hij is een jaar geleden aan z'n elleboog geopereerd, maar helaas loopt hij nog regelmatig mank, zeker na een wat langere wandeling. Zijn dagelijkse modderbaden zullen ook niet bevoordelijk zijn. Ik kan alleen nergens op z'n site een e-mail adres vinden. Mijn vrienden zijn overigens geweest met hun greyhoud, maar het bleek geen artrose te zijn, maar iets in de spieren, hij vermoede lyme of reumatische artritis, ze kregen een brief voor hun dierenarts mee en de cd met foto's. Bij hun eigen dierenarts is bloed onderzoek gedaan en ze is positief op lyme, de andere onderzoeken moeten ze nog terug krijgen. Ze waren heel positief over Dr. Schulze.
Door donna
Elvira schreef: Ik kan alleen nergens op z'n site een e-mail adres vinden.
Hoi Elvira,
Je kan hem gewoon bellen.Als het Duits spreken niet lukt dan krijg je mevr.Schulze aan de telefoon,zij spreekt een aardig woordje Nederlands.
Mijn hond loopt ook nog wel eens wat minder hoor.Het is niet weg ofzo maar er duidelijk een verbetering te zien!
Eigenlijk liep ze eerst slecht en soms redelijk.Nu loopt ze redelijk en soms goed(terwijl ze duidelijk meer beweging krijgt dan voor de behandeling).
Iemand die mijn hond niet kent zal zeggen:"Wat loopt zij raar."
Ik denk:"Wat loopt ze weer lekker vrolijk voor me uit!"

Groetjes Hilda

Barfplaats wordt gesponsord door