Nieuw boek over verse voeding van Tannetje Koning
Moderator: Lizzy
Re: Nieuw boek over verse voeding van Tannetje Koning
O jeetje, ik lees mijn mailtjes even niet, PBen werkt op dit moment beter.
Overigens bedankt voor alle leuke reacties. En aarzel niet om commentaar te geven. Het kan altijd beter!
En het rekeningnummer is van dierenartsenpraktijk de Oase in Almere.
Overigens bedankt voor alle leuke reacties. En aarzel niet om commentaar te geven. Het kan altijd beter!
En het rekeningnummer is van dierenartsenpraktijk de Oase in Almere.
Ow interessant, wil ik zeker hebben dat boek
En misschien zelfs aan mijn klanten meegeven als soort van kadootje zeg maar, misschien breng ik ze dan wel op goede ideeën.
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben hier gisteren bij de boekhandel geweest en die zeiden dat hij in juni uitgegeven zou worden maar dat dit is opgeschort.....
-
Jeannet & Gimli
- 3-sterren

Ik heb gekeken op proxis.nl, daar is het boek al te bestellen.
Ik wacht alleen even, aangezien er in het najaar een boek uitkomt, die ik heel graag wil hebben.
Dan betaal ik nl geen verzendkosten.
Ik wacht alleen even, aangezien er in het najaar een boek uitkomt, die ik heel graag wil hebben.
Dan betaal ik nl geen verzendkosten.
Dat was ook de bedoeling maar dat soort dingen loopt altijd uit.trimsalon schreef: Ik ben hier gisteren bij de boekhandel geweest en die zeiden dat hij in juni uitgegeven zou worden maar dat dit is opgeschort.....
Het boek is verdeeld in verschillende hoofdstukken die ingaan op de geschiedenis van dierenvoeding, uitleg over spijsvertering bij de hond, hoe de gemiddelde da omgaat met dierenvoeding, brokken en wat erin zit, stromingen in vers voer en conclusies, zelf voeding samenstellen (hoe, wat en waarom), hygiene, uitleg kvv, voordelen biologisch t.o.v bio-industrie, hoofdstuk over katten, pups en kittens en specifike voeding bij aandoeningen.
Wat ik zelf erg fijn aan dit boek vond is de praktijk voorbeelden en het is kort en bondig dus het leest lekker weg.
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
ach je hebt dan toch een vriezer nodig.petrap schreef: Ik vermoed dat Lizzy Mediaboek bedoelt. Ik kan me niet voorstellen dat de Mediamarkt tussen de huishoudelijke apparatuur en electronica een boek over versvoeding te koop aanbiedt
.
-
dogsunlimited
- 5-sterren

Hoi, ik wil graag je boek bestellen en zal het geld overmaken van de week.Hitam schreef: Hallo jongens, Tannetje heeft even vakantie 8) Het was de bedoeling om het boek na mijn vakantie te lanceren en ik moet ook nog even overleggen
met de uitgever over promotionele activiteiten.
Dan komt het ook op mijn website.
Voor de superongeduldigen: 14,95 overmaken op rekening 29.31.54.473 onder vermelding van je adres en postcode en dan ben je vanaf 4 september de eerst volgende die het boek heeft.
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Jaaaa, ik kwam thuis van vakantie en wat lag er in mijn poststapel, het boek! Ik moet de eindversie nog lezen maar heb natuurlijk wel de pre-eindversie gelezen. Ik vind het een helder, duidelijk boek zonder poeha of 'ikbendegeweldigsteenditisdewaarheid'... Het legt gewoon kort en helder uit waarom rauw van belang is, wat het inhoudt en...ik moet eerlijk zeggen...ik vind een uitlegje over alle 'stromingen' toch wel handig. Met name omdat internet een van de eerste bronnen is waar mensen gaan zoeken. En voor veel beginners is het lastig om wegwijs te worden in het woud der KVV'ers, Barfers, Raw Feeders, NRV-ers en dat is toch wel waar je in veel gevallen snel op stuit. Als ik heel eerlijk ben, ikzelf heb me er ook niet in verdiept, 't zal mij een worst wezen hoe je het beestje noemt. Maar toen ik Tom Lonsdale mailde om te vragen waarom hij zijn lezing op de Gesude Hunde Treff had gecancelled kreeg ik als antwoord dat 'Barf is something that should be avoided'... termgemier (hij wilde mij verder ook geen antwoord meer geven...) en ik vind het persoonlijk handig om te weten wie waar vandaan komt en wie wat vindt. Zodat ik me daar vervolgens lekker niets van kan aantrekken 
Verder vind ik het een handig boekje om aan mensen die nog niet ervaren zijn mee te geven; helder en informatief. Tannetje, proficiat!
Verder vind ik het een handig boekje om aan mensen die nog niet ervaren zijn mee te geven; helder en informatief. Tannetje, proficiat!
Tja, de terminologie klopt al weer niet meer. NRV staat er niet in. Volgende druk...........als die er komt.
die komt er vast wel als ik zie hoeveel mensen je boek al willen hebbenHitam schreef: Tja, de terminologie klopt al weer niet meer. NRV staat er niet in. Volgende druk...........als die er komt.
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou Tan, maak je niet teveel zorgen hoor... Laat een term zich eerst maar vestigen voordat je hem opneemt. Ik bedoel, als ik morgen besluit rauwvoeren 'Het Nieuwe Voeren' te noemen hoeven nog niet direct alle boeken te worden aangepast omdat ik, Geer de rauwvoerster met twee hondjes, dat heb bedacht. Ik vind je boek meer dan volledig! ;)Hitam schreef: Tja, de terminologie klopt al weer niet meer. NRV staat er niet in. Volgende druk...........als die er komt.
-
Francisca
Goed boek hoor Tannetje. Leuk geschreven, wat ik tot nu toe heb gelezen. 
Tannetje, kan ik het boekje komen halen bij de oase, daar kan ik zo eens langsrijden...
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
En waarom ligt dat boek nog niet bij mijn postgeer schreef: Jaaaa, ik kwam thuis van vakantie en wat lag er in mijn poststapel, het boek!