Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Charlie Angel
He gatver Dory, wat naar, we hoopten allemaal dat het iets eenmaligs zou zijn.
Ik bid ook voor je dat het nu toch echt wegblijft.
Sterkte. :-*
Door danielle1980
wat vervelend zeg, lijkt me moeilijk om te beslissen wanneer je medicijnen gaat geven. :-\
ik hoop dat voor jullie dat t hierbij blijft.
Door herder_lover
he D! Wat naar nu. Is het verder rustig gebleven vandaag met Tor? Ik hoop dat het over is ... dikke knuff meid  :-*
Door 202Spots
Tot zover is het rustig gebleven, vorige keer had ie 3 seizure binnen de 12 uur....nu is er meer dan 12 uur verlopen since die ene van vanmorgen....
We houden hem vannacht maar weer in de slaapkamer zodat ie niet ergens anders kan gaan liggen,dus hoop maar dat het vannacht ook rustig zal blijven....
Is wel waardeloos om op je tenen te lopen en bang zijn bij elke verkeerde zucht die je hoord....
Tx voor de goeie wensen...Keep de fingers crossed!
Door karin2
hé bah Dory  :(
ik lees het nu pas  :-[
wat naar dat je na al die ellende met Cis nu ook dit met thor moet meemaken  :'( (en ook vooral ellendig voor Thor natuurlijk  :-\)
ik hoop dat hij niet teveel aanvallen meer krijgt .
als hij veel clusters achter mekaar krijgt zou ik toch ook aan de medicatie gaan .soms zijn ze helaas noodzakelijk  :(
Door Eidos
Tjonge ... Ik lees dit allemaal nu pas :-[ :-[ :-[..

Heel veel sterkte Dory :-* :-* :-*.. Dit lijkt me echt heel naar om mee te maken en je lieve woef zo te zien...

Geef Tor een lieve knuffel van me .. en hier brand een kaarsje voor jullie :-*( met de wens en hoop dat er niet meer aanvallen komen)
Door Hitam
He bah, het is dus niet bij een keer gebleven. Dat is een heel gestress, dat afwachten of er nog een aanval komt.
Ik zou nog geen medicijnen geven, voor hetzelfde geld blijft het bij eens in het half jaar.
Sterkte ermee!
Door 202Spots
Gelukkig alles okay vannacht,maar dat onzekere is niet zo leuk.
Het is hier NU nog heel vroeg in de ochtend, en de eerste en die van gistermorgen waren alle 2 tussen 6-7 uur s'morgens..
Tor ligt nu nog te snurken op de bank, en ik wacht dus nog maar effe af of er wat gaat gebeuren, of dat 't deze keer hopelijk bij 1 blijft.

Ja Tannetje, wanneer er maar 1 seizure om de zoveel maanden komt, dan heb ik er geen probleem mee om zonder meds te doen, daarom lijkt het me ook beter om eerst op 'n patroon te wachten...
Nu was het bijna 7 weken geleden de eerste keer....wanneer er vandaag niks meer gebeurd, en wanneer het dat opnieuw 6-7 weken duurd tot de volgende.....ja dan denk ik dat we 'n patroon hebben wat dan waarschijnlijk elke 6-7 weken herhaald zal worden... :-\
Dus eerst nog maar afwachten is het beste denk ik...

las net ook de kruiden topic...dus even 'n aanvulling.
We zitten nog steeds te pracizeren of er "iets" kan zijn waar Tor op reageerd.....en ik moest toen aan rosemarijn denken..

Rosemarijn is 1 van die kruiden waarvan niet alleen de essential oils, maar bij sommige honden zelf alleen de geur al, ook seizure kan veroorzaken .....
Ik heb geen idee of dit de reden kan zijn dat Tor nu seizures heeft gekregen, maar dacht er gisteren aan dat we 'n paar maanden geleden 3 grote rosemarijn planten bij de voordeur hebben geplant.....mooie paarse bloemetjes en ruikt lekker.....
We lopen er natuurlijk langs en wanneer de voordeur open staat (meestal dus) dan ruik ik de rosemarijn ook in huis...
ja ik vind het wel lekker ruiken hoor, maar je weet niet wat die neus van Tor doet.......dus voor de zekerheid worden de planten vandaag  uit de grond gehaald en  verhuizen ze in grote potten naar de buren .....wie weet....
Laatst gewijzigd door mahuni op wo 30 aug 2006, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
He jakkes Dory, wat naar! Heel veel sterkte met Tor.

Ik kan me iets voorstellen bij de rozemarijn, da's echt sterk spul met een hele sterke geur, zeker bij jullie in de warmte, hier is het vaak wat minder.
Ben benieuwd of het werkt.
Door Elf
Dory ik lees dit nu pas.. :-[ :-[
Wat een nare berichten. Heel veel sterkte!
Door tieneke
Lees het nu ook pas...oh wat is dit vreselijk balen zeg!!!!
En dan die angst voor weer een nieuwe aanval..... :-X
Sterkte met jullie zorgenkindje Tor  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door