Ine schreef: Binnenkort ga ik dus op jacht naar meer mogelijkheden!En wie mag er mee met deze jacht om te apporteren ???![]()

Moderator: Lizzy
Ine schreef: Binnenkort ga ik dus op jacht naar meer mogelijkheden!En wie mag er mee met deze jacht om te apporteren ???![]()
202spots schreef: En wie mag er mee met deze jacht om te apporteren ???Tja, die jacht zit me in de genen, vandaar dat ik Labradors heb![]()
Ine schreef: Heb alleen een 6de diepvries nodig, denk ikHoeveel honden heb je dan wel niet. Ik kan het met mijn 4 honden nog altijd met één diepvries af, waar ik dan ook nog mijn eigen spullen in bewaar.![]()
![]()
tieneke schreef: Waarom geen verse appel?Nee, als ik hem TOCH heb, gaan er ook dingen voor de hondjes in natuurlijk (pens, lever..) , maar dat is niet de hoofdreden dat ik hem aan wil schaffen.
Xada schreef: Hoeveel honden heb je dan wel niet. Ik kan het met mijn 4 honden nog altijd met één diepvries af, waar ik dan ook nog mijn eigen spullen in bewaar.Ik heb voor de honden 1 grote en 2 kleine diepvriezers. Die andere 2 zijn voor onszelf
Ine schreef: Mijn droogmachine staat aan met pens. 6 etages! 8)
tieneke schreef:Na je verdwaalverhaal, denk ik, dat het wel even kan duren, voor ze hier zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De nollebakkers zijn al onderweg!..... naar tante Ine... .![]()
Ine schreef: Na je verdwaalverhaal, denk ik, dat het wel even kan duren, voor ze hier zijn!![]()
Ine schreef: Na je verdwaalverhaal, denk ik, dat het wel even kan duren, voor ze hier zijn!![]()
Cin schreef: .KIJK iemand die het met de paarden ook begrijpt
Ik wil geen paardensnoepjes uit de winkel gebruiken want dat vind ik zooi, en mijn paarden krijgen geen brok (vind ik voor paarden ook zooi, ook DIE darmen zijn niet op brok ingesteld) dus met brokjes belonen gaat ook niet....
Fido schreef: KIJK iemand die het met de paarden ook begrijptIs inderdaad moeilijk ja... ik sta met 2 paarden op een stalling van 24 paarden. Als enige voer ik geen brokken... is af en toe vechten tegen de bierkaai, maar als je mijn paarden ziet: glimmend, komen goed uit de rui, gezond, nooit ziek-zwak-misselijk, sterke hoeven....Is net zo moeilijk aan het verstand te krijgen bij paardeneigenaren dan rauw bij carnivoren.
Cin schreef: Is inderdaad moeilijk ja... ik sta met 2 paarden op een stalling van 24 paarden. Als enige voer ik geen brokken... is af en toe vechten tegen de bierkaai, maar als je mijn paarden ziet: glimmend, komen goed uit de rui, gezond, nooit ziek-zwak-misselijk, sterke hoeven....Nee, maar heb jij ooit een paard gras zien maaien om te hooien? Toch weet ik niet hoe mijn paarden de winter doorkomen zonder hooi. Ik voer trouwens wel "Puur Natuur" van Equisanum. Zitten alleen granen en kruiden in.
Naast de wei van mijn paarden staat een afgerasterd stuk met geiten en hertjes... daar wordt regelmatig door voorbijgangers stukken brood naartoe geslingerd... en af en toe gaat er ook een stuk brood richting mijn paarden... hoe vaak ik het met zo'n voorbijganger al aan de stok heb gekregen dat ook brood NIET tot het menu van een paard hoort... (ooit een paard een brood zien bakken? Of knoflook zien pellen? Of mais zien poffen?)