Erna,
Ben met mijn goede been uit bed gestapt, ben een echt ochtend mens, dus dat lukt wel.
Ik zal zulk soort reacties niet meer plaatsen.
Hanny
Moderator: Lizzy
Hanny schreef: Erna,Fijn! We hebben allemaal wel eens een mindere dag.
Ben met mijn goede been uit bed gestapt, ben een echt ochtend mens, dus dat lukt wel.
Ik zal zulk soort reacties niet meer plaatsen.
Hanny
nikèdog2000 schreef: nog vergeten.... hij krijgt ook paarden vlees,Daarvoor in de plaats staat nu: Wijzig!
en van konijn en kip alles
dus koppen en magen en nieren en levers
dus prooi en de pens is van een lam
lizzy je kan als je een bericht aan wilt vullen net als ik nu gedaan heb niet mee op de oude manier doen zeker?
ik mis het woordje verander
nikèdog2000 schreef: halloAh, doe me een plezier en zet de hoeveelheden erbij van ook de groente en orgaan?
fijn dat jullie mee denken.
heppy krijgt per dag s'morgens 125 gram vlees
s'middags een kippen nek of een ander botje waar niet zoveel vlees aan zit
s'avonds 150 gram vlees
en ik heb geit kip rund struis hert.konijn als variatie
kip en konijn en geit is met bot
1 dag in de week krijgt hij pens of lams hart of runder hart of runder lever of runder nier of testikels van een geit of ram
2x per week groenten mix
hij kreeg eerst 2x in de week een eitje
maar omdat hij groei pijn heeft dacht ik ik geef er een paar extra.
o ja hij weegt 8 kilo
en hij is al schraal
er zijn geen foto's gemaakt
ik heb een dieren arts die is 67 jaar en ik denk wel dat hij onderhand wel weet of een hond groeipijn heeft
heppy is nu 7 maanden en is al net zohoog als mijn volwassen hond van 7,5 jaar
nikèdog2000 schreef: hij weegt 8 kiloIk vind dat je heel veel voer geeft en dat an een reden zijn voor de groeipijnen
en krijg ongeveer 350 a 400 gram
met punt 4 en 5 zit hij op zijn kont
nikèdog2000 schreef:Al mijn pups hebben met 6 maanden al de hoogte bereikt die de volwassen honden hebben en hebben nog nooit groeipijnen gehad.
er zijn geen foto's gemaakt
ik heb een dieren arts die is 67 jaar en ik denk wel dat hij onderhand wel weet of een hond groeipijn heeft
heppy is nu 7 maanden en is al net zohoog als mijn volwassen hond van 7,5 jaar
sylvia schreef: Ik vind dat je heel veel voer geeft en dat an een reden zijn voor de groeipijnenMaar de hond is niet te dik zegt ze