Gisteren was zijn vastendag en kreeg hij een strottehoofd, normaal geen probleem maar nu liet hij het liggen, ging er naast liggen, heel zielig kijken en zuchten.

Vandaag parelhoen gegeven

Moderator: Lizzy
Kruimel schreef: Verwende krengen zijn hetGelijk heb je!!!![]()
![]()
gewoon een paar dagen niks, dan gaan ze hun eten weer waarderen 8)
Paar vastendaagjes en het is zo weer over.
roefus schreef: Zijn ze lekker helemaal ingeburgerd en voelen zich thuis en veilig (ook wat eten betreft).![]()
![]()
![]()
Oso-Bayou schreef: Hoe lang is zij al in Nederland?nog geen drie maanden...zou het kunnen dat ze ook kieskeurig zou worden ben benieuwd...volgens de mevrouw van het asiel kregen ze in Spanje kipkarkassen....belachelijk dacht ik toen nog
Tot gisteren (dus al anderhalf jaar) at Oso ook alles op wat hij kreeg.
Pssst...niet hardop zeggen.... ik vind het eigenlijk leuk dat meneer nu zo zeker van zijn eten is dat hij kieskeurigdurft te zijn.
chellie schreef: nog geen drie maanden...zou het kunnen dat ze ook kieskeurig zou worden ben benieuwd...volgens de mevrouw van het asiel kregen ze in Spanje kipkarkassen....belachelijk dacht ik toen nogWacht rustig af, haar tijd om de grens te bepalen komt nog wel...![]()
Oso-Bayou schreef:Hoe is het mogelijk
Nu is hij voor mij een geweldige alameringshond. Hij waarschuwt als ik moet gaan zitten als ik een epiletisch insult krijg... 8)
Lastig hè ??![]()
![]()