pallas schreef: mag mijn schoonmoeder ook dan mee???? (vind barf nog steeds de grootste onzin !)Ja, als we zo gaan beginnen zitten de asiels na de zomer alsnog weer bomvol

Moderator: Lizzy
pallas schreef: mag mijn schoonmoeder ook dan mee???? (vind barf nog steeds de grootste onzin !)Ja, als we zo gaan beginnen zitten de asiels na de zomer alsnog weer bomvol
pallas schreef: mag mijn schoonmoeder ook dan mee???? (vind barf nog steeds de grootste onzin !)Heb er ook nog eentje...maar die willen ze echt nergens hebbuh!
tieneke schreef: Heb er ook nog eentje...maar die willen ze echt nergens hebbuh!Aan Leo vragen of ze bij de herplaatsers mogen?![]()
Kruimel schreef: Aan Leo vragen of ze bij de herplaatsers mogen?
Ze zijn zindelijk neem ik aan?
Kruimel schreef: Aan Leo vragen of ze bij de herplaatsers mogen?noppes, deze is Tena- getraind......
Ze zijn zindelijk neem ik aan?
Sonja schreef: Als iemand nog een zak brokken over heeft: ik kan er nog wel eentje gebruiken. Niet om te voeren, maar om de Zwitserse douane mee te misleiden.Ik las even verleiden i.p.v. misleiden![]()
Robian schreef: Ik las even verleiden i.p.v. misleidenHmm, de laatste keer had ik problemen met een vrouw en ik ben geloof ik sowieso niet zo goed in het verleiden van vrouwen, met of zonder brokken.![]()
![]()
pallas schreef: noppes, deze is Tena- getraind......De mijne ook
tieneke schreef: De mijne ookJa vast wel...'t is altijd al een dure dame geweest![]()
Misschien moeten we wel geld toegeven![]()
pallas schreef: Ja vast wel...'t is altijd al een dure dame geweestWe kunnen ze beter aan de honden opvoeren... ???![]()
![]()
misschein nog grootverbruik- korting aanvragen???
tieneke schreef: We kunnen ze beter aan de honden opvoeren... ???Ik dacht dat botten van oude prooidieren te hard waren, het spiervlees te taai en de lever te vervuild?![]()
![]()
Antonia schreef: Ik dacht dat botten van oude prooidieren te hard waren, het spiervlees te taai en de lever te vervuild?Sorry
Dit is toch een forum voor biologisch verantwoorde, gezonde voeding voor honden?