net als bij de honden en pupjes?
tenminste als ze dat wil

ze is wel heel mager, dus vroeg me af hoeveel gr ze dan extra zou mogen?

ze is ong 2 kilo te mager denk ik.

Moderators: koekje, pearlsofpassion
sylvia schreef: Ja hoor je kunt haar direct overzetten als het niet gaat kun je het altijd voorzichtiger gaan doen maar meestal gaat het gewoon goed.een mishandelde fokpoes
Heb je een aanloper ?
danielle1980 schreef: een mishandelde fokpoesJa dat weet je niet en kun je ook niet achterhalen, maar kijken of ze snel wat dikker wordt.
niet geschikt meer nu omdat ze als de dood voor mensen is nu.![]()
ik vraag me af of ze net een nest heeft gehad dat ze zo mager is of dat ze gewoon bijna nooit wat te eten kreeg,
uh of dat ze niet durfde te eten![]()
sylvia schreef: Ja dat weet je niet en kun je ook niet achterhalen, maar kijken of ze snel wat dikker wordt.moet ze wel eten, wat ze dus niet doet.
danielle1980 schreef: moet ze wel eten, wat ze dus niet doet.Ze is natuurlijk helemaal niet op haar gemak om te eten, misschien kun je haar helemaal alleen eten geven misschien voelt ze zich dan veilig genoeg om te gaan eten.
brokken niet, vlees niet, niets...
ik ga nu maar wat hart ontdooien
de honden vind ze gelukkig niet eng.
maar ze blijft maar op 1 plek zitten, af en toe loopt ze wat rond.
sylvia schreef: Ze is natuurlijk helemaal niet op haar gemak om te eten, misschien kun je haar helemaal alleen eten geven misschien voelt ze zich dan veilig genoeg om te gaan eten.ze heeft n beetje hill gegeten, gisteravond toen we naar boven gingen om te slapen.
danielle1980 schreef:Die brokken zou ik persoonlijk weg laten.
kan t kwaad als ze voorlopig wat hills, brokken, barf en kvv door elkaar heen krijgt?
dan probeer ik namelijk gewoon wat uit wat ze graag lust, want ze kan niet eeuwig die hills blijven eten.
danielle1980 schreef: ze word zeker niet gecastreerd, nu niet en waarschijnlijk nooit niet.Nou ik hoor je nog wel, als ze om de week krols is
Loeka schreef: Nou ik hoor je nog wel, als ze om de week krols isIk dacht precies hetzelfdeAls dat zo is, verzwakt het haar ook enorm. Maar hopelijk voor je, is ze maar 2 x per jaar krols ofzo...