Cathelijn schreef: zou de ondergrond waarop hij loopt nog veel invloed hebben?Je had dus gelijk Cathelijn!
Ik neem dan aan dat je hem op steen/asfalt laat rennen als je fietst en op zachtere bodem als je wandelt?
Moderator: Lizzy
Cathelijn schreef: zou de ondergrond waarop hij loopt nog veel invloed hebben?Je had dus gelijk Cathelijn!
Ik neem dan aan dat je hem op steen/asfalt laat rennen als je fietst en op zachtere bodem als je wandelt?
Lizzy schreef: He bah vervelend.Heeft het zin, denk je, om het te geven (naast de glucosamine)?
In Macsamuel beweging zit:
Verdunde extracten van valkruid, madeliefje, sint janskruid, gifsumak, en wijnruit.
In de homeopathie: Arnica D6, Bellis perennis D3, Hypericum D6, Rhus toxicodendron D6, Ruta graveolens D6.
En dus geen glucosamine.
Lizzy schreef: Ik heb dit van de glucosamine.nl site:Nee, ik bedoelde of het zin heeft om de MacSamuel Beweging te geven. Glucosamine ga ik in ieder geval geven.
Glucosamine wordt gebruikt bij de opbouw en het onderhoud van kraakbeen, bot, gewrichtskapsel, pezen en andere 'bindweefsels'.
Ik denk dus dat het misschien wel zin heeft. Zeker om erger te voorkomen.
Natasja1974 schreef: Nee, ik bedoelde of het zin heeft om de MacSamuel Beweging te geven. Glucosamine ga ik in ieder geval geven.Ohhh sorry! Ja, ik zou dat wel proberen. Mogelijk is dit toch veroorzaakt door trauma en dan kan het best nog een heel end opknappen/minder pijnlijk worden.
hellenbanjerbo schreef: echt jammer van de UV-proef maar aan de andere kant zul je ook opgelucht zijn dat het geen arthrose is. hoop dat er bij je in de buurt veel zachte paden zijn. misschien nog een ideetje: ga eens langs bij een dierfysiotherapeut voor een adviesgesprek en voorbeeldmassage. mijn ervaring is dat ze echt de tijd nemen om je bij te brengen hoe te masseren , welke structuren hoe te behandelen en hebben meer ervaring met het bewegingsapparaat dan een da.De honden lopen gelukkig al voornamelijk op zachte ondergrond: strand, gras, water. Soms wandelen we langs de weg, maar dan zitten de honden aan de riem, dus belast hij zijn poot automatisch minder.