Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
misschien eens proberen om een klein plukje in hun bek te stoppen (klinkt makkelijk dan dat het is ::) ) dan proeven ze dat het niet vies is en hebben ze misschien de smaak wel te pakken. zo doe ik dat wel eens met bailey als ik iets nieuws mee breng voor hem en dan eet hij wel gelijk alles op.
Door Robian
Bij mijn katten is Carnibest niet echt favoriet.
Het wordt alleen gegeten als er iets blik door zit en zelfs dan gaat het niet echt hard.

Ik heb vandaag Bibi op gehaald (hebben ze al eerder gehad).
Ik was even vergeten hoe ze kunnen vreten  :-\
Twee keer knipperen en het bordje was leeg  :o

Misschien vinden jouw katten een ander merk ook lekkerder. Sommige katten lustten ook energique of Rodi. Ik zou gewoon eens gaan proberen.
Door K9Jordan
Uit dit topic blijkt toch dat de meeste katten voor Bibi gaan...
IK geloof dat ik voor de herkansing moet gaan met Pooh en het rauw en dan langzaam opbouwen en mixen met blik...
Nou ik ben benieuwd en ga het proberen....

Groetjes Aryanne
Door sylvia
K9Jordan schreef: Uit dit topic blijkt toch dat de meeste katten voor Bibi gaan...
IK geloof dat ik voor de herkansing moet gaan met Pooh en het rauw en dan langzaam opbouwen en mixen met blik...
Nou ik ben benieuwd en ga het proberen....

Groetjes Aryanne
Hou ons op de hoogte, ik ben benieuwd hoe het gaat.
Door -sanne
ondertussen eet mn bejaarde kat nadat ik haar eerst elke ochtend kipfilet geef en 'n keer haring heb gegeven de carnibest eerst ging ze gelijk kotsen nu kan ze het binnenhouden. Een van mn andere katten heeft het met blik gegeten en ook niet gekotst :)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door