Zijn er mensen met kleine honden die ook zoveel eten? En is er iemand die meer dan 10% geeft?
Evelyn
Moderator: Lizzy
Joke Miedema schreef: Toch zie ik het nut er niet van in. Waarom zou je het willen? Ik kan me voorstellen dat wilde wolven na een lange hongerperiode zich zo te buiten gaan, maar onze gedomesticeerde honden? Die kennen geen lange hongerperiodes. Waar mensen wonen is meestal wel iets te eten. Wat dat onbeperkt vol-eten betreft ben ik het dan ook absoluut niet met Mogens eens. Zeker niet voor onze honden die eten door totdat ze erbij neervallen. Maar misschien zijn er rassen die wel een bepaalde eet-rem hebben?Zo zie ik het ook
tieneke schreef: ,ieder doet het op zijn eigen manier.Het lijkt me niet goed om de hele vasten discussie weer te herhalen. Natuurlijk doet iedereen het op zijn eigen manier, het was ook absoluut mijn bedoeling niet om anderen "over te halen" om het op mijn manier te doen.
evelyn02 schreef: Het lijkt me niet goed om de hele vasten discussie weer te herhalen. Natuurlijk doet iedereen het op zijn eigen manier, het was ook absoluut mijn bedoeling niet om anderen "over te halen" om het op mijn manier te doen.Iedereen blij toch?
Evelyn