Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Sennaruby schreef: Ben je nu dan ook gestopt met de mariadistel? Dan zou je de volgende keer kunnen zien of dit het verschil maakte of niet, toch?

Groetjes,

Fieke
Ja, dat heb ik ook lopen denken om dat te doen... Dat is op zich wel een interessant experiment. Maar goed, wat dan als de leverwaardes weer niet goed blijken? Moet ik dan een echo en biopt van de lever laten maken? Of niet?
Ja, maar als je dat niet doet, dan weet je nog 'niks'... Je kunt natuurlijk gewoon altijd mariadistel blijven geven, maar als je zeker wilt weten dat er toch niets achter zit, zou ik er wel even mee stoppen. En dan over 2 à 3 weken verder zien. Ik snap dat dat een beetje eng is, maar dan weet je wel meer.

Groetjes,

Fieke
Door ~Joke~
Lizzy schreef: Pinkel d'r leverwaardes zijn opnieuw getest en nu was alles in orde (yes!!!). Over 2 weken testen we weer, voor de zekerheid.
Geweldig!!! Ik zal duimen dat het goed blijft!
Door Sanyo
Dat is mooi nieuws!
Ik zou inderdaad nu even gaan stoppen met de Mariadistel, en dan kijken hoe de waardes zijn. Dan weet je tenminste of de waardes verbeteren door de Mariadistel, of dat ze nu herstelt is. Anders blijf je Mariadistel  geven, terwijl ze het misschien helemaal niet meer nodig heeft.

Mijn broer gebruikt het trouwens ook voor een erfelijke aandoening met afwijkende leverwaardes. Zijn klachten verminderen dan en de waardes herstellen zich. Soms vlamt het weer op, zit wel een paar jaar tussen, en dan gebruikt hij het weer een tijdje.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door