Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door aliesalgra
[quote="Ollie"]
[quote="*Alies*"]
Brokken is gewoon troep!
[/quote]

Ja, maar wat is het vreselijk moeilijk om mensen daar van te overtuigen zeg! :(
[/quote]

Ja inderdaad het is heel moeilijk om mensen ervan te overtuigen. Ik moest zelfs mijn ouders overtuigen :-\ Mensen denken dat brokken zo goed zijn omdat op de verpakking staat dat alles erin zit. Maar een hond heeft per dag 75% vlees nodig en dan lees je op de verpakking van Eukanuba dat er 4%vlees inzit :-\ :-\
Door Ollie
[quote="*Alies*"]
[quote="Ollie"]
[quote="*Alies*"]
Brokken is gewoon troep!
[/quote]

Ja, maar wat is het vreselijk moeilijk om mensen daar van te overtuigen zeg! :(
[/quote]

Ja inderdaad het is heel moeilijk om mensen ervan te overtuigen. Ik moest zelfs mijn ouders overtuigen :-\ Mensen denken dat brokken zo goed zijn omdat op de verpakking staat dat alles erin zit. Maar een hond heeft per dag 75% vlees nodig en dan lees je op de verpakking van Eukanuba dat er 4%vlees inzit :-\ :-\
[/quote]

Nou, ik stuur de mensen allemaal naar barfplaats als ze mij niet geloven! ;D Dan kunnen ze hetzelf lezen. Maar of het wat uithaalt? :-\
Door aliesalgra
Maar leven honden ook langer als ze verse voeding krijgen?
Door jeanne
Nou, de een beweert van wel, en de ander zegt weer dat het niks uitmaakt. Maar één ding is zeker, een hond die versvlees eet is 10 keer gezonder dan een hond die brokken eet!!!!
Kijk, als jij nu iedere dag een pizza eet, (daar zit eigenlijk alles op wat je nodig hebt, groente vlees en graan) en verders niks, ik denk niet dat je over 10 jaar erg gezond zult zijn. Uh, ik wil eigenlijk helemaal niet weten hoe jij er dan uitziet :-\
Door aliesalgra
Nee precies en degene die het heeft uitgevonden dat vers veel beter is voor honden, die haar hond is 27 geworden! Ik was trouwens net bij de dierenarts omdat mijn hond schilfers had, toen vroeg ze wat voor voeding ze kreeg en toen zei ik vers, energique vlees! Ze zei er verder niks van!

groetjes Alies
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door