Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
Tja het kan wat anders zijn of toch frontline, omdat die in het bloed wordt opgenomen.

Zelf maak ik altijd schoon met betadine scrub en water, maar dettol is ook goed. Ik denk trouwens dat dettol is aangeraden omdat dit iets zachter voor de huid is, maar dat weet ik niet zeker.
Door Lizzy
Ik gebruik meestal Echincea Extra Forte van Bloem. Daar zit Echinacea angustifolia + purpurea in en cat's claw en plantago.

De medische eigenschappen van plantago (weegbree): Kalmerend, Genezend, Samentrekkend, anti-bacterieel, tegen ontstekingen.

Van Cat's Claw: verhoogd weerstand, bij bacteriele en virale infecties, ontstekingsremmend, sterke anti-oxidant

Van Echinacea: werkt ontstekingsremmend, versterkt het immuunsysteem

Op het flesje van Bloem staat: huidgroeibevorderende en antiseptische eigenschappen.
Door Lil
Lizzy schreef: Ik gebruik meestal Echincea Extra Forte van Bloem. Daar zit Echinacea angustifolia + purpurea in en cat's claw en plantago.

De medische eigenschappen van plantago (weegbree): Kalmerend, Genezend, Samentrekkend, anti-bacterieel, tegen ontstekingen.

Van Cat's Claw: verhoogd weerstand, bij bacteriele en virale infecties, ontstekingsremmend, sterke anti-oxidant

Van Echinacea: werkt ontstekingsremmend, versterkt het immuunsysteem

Op het flesje van Bloem staat: huidgroeibevorderende en antiseptische eigenschappen.
Zijn dat die druppeltjes???
Door Lil
Femke schreef: ik ben dan wel Lizzy niet, maar Bloem heeft deze echinacea in capsules, tabletten en druppels.
Geeft niet, is wel een antwoord op mijn vraag, iedereen die het weet is welkom  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door