Hoi Eliza,
Ik heb onze Freule ook van de ene op de andere op bibi gezet (nu geef ik carnibest, maar dat maakt niet uit) Geen diarree, wel vreselijke haaruitval en een rode huid. Maar dat is ook de zwakke plek van haar, die huid, dus al die brokkentroep kwam er via de huid uit! Ook heeft ze de eerste dagen vreselijk, echt bergen, veel gepoept, alsof ze alle rommel eruit aan het poepen was. (is natuurlijk ook zo) En nu, hooguit een een koffiekopje vol per dag! Ze drinkt ook veel minder, want dat vlees is natuurlijk al vocht. Eerst zoop ze na de brokken een halve bak water naarbinnen. Ze blinkt nu als een spiegel, verhaart nauwelijks (ja jongens, die ruiperiode is weer voorbij!) afgezien van de jaarlijkse ruiperiode he, eerst kon ik twee keer per dag stofzuigen! En, wat ik ook heel belangrijk vind, ze heeft weer plezier in het eten! Man o man, wat vliegt ze op die bak af

Eerst kon ze een hele dag over een bakje brokken doen, en dan ging het nog met heug en meug naar binnen. Ben nu ook een beetje aan het barfen geslagen, en dat is geweldig, als je je hond zo ziet genieten. Ik had dit veeeeeel eerder moeten doen.
Ik stop ermee, want ik klep weer te veel

:P
doei, een veel succes ermee!