Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lidija
Ben nu 3 weken de frag. aan het geven en volgens mij werkt het. Ze ruiken minder uit hun bekkie en ook stuk minder aanslag. Heb inderdaad het idee dat de tandsteen zachter word en er daardoor na een kluifpartij sneller afgaat.

:)
Door Breezer
Ik was het helemaal vergeten. :-[

Maar nu ik deze topic weer zie, en ook de resultaten lees, heb ik gelijk maar even besteld bij Spat.
Door Lizzy
Ik geef dit spul morgen precies 1 maand aan Pinkel. En ik kan zeggen: het helpt echt geen ene drol bij haar.... Helaas..... Ik denk dus eerlijk gezegd dat dit niet voor iedere hond standaard geschikt is....
Door Breezer
Heb vandaag de korreltjes binnen gekregen. Dus ga vanaf nu maar beginnen. Eens kijken of het helpt. Ik hoop het wel, want anders moet ik wat anders verzinnen, want onder narcose zie ik dus echt niet zitten.
Door Ike
De stand van zaken na vier weken: ik heb vorige week een beetje tandsteen van Ike z'n kies af kunnen krabben en ben dagelijks aan 't poetsen maar krijg het verder niet weg, heb nu vier weken fragaria gegeven, is het zinvol om dit nog langer te geven?
Door Ike
bernergek schreef: Jammer zeg, maar lijkt mij ook niet zinvol om hier mee door te gaan.
Nee idd, 't  is jammer maar helaas  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door