Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jill
Hoi,

Ik las net ergens dat wegens het grote succes van het boek de online bestelpagina eruit ligt.
Dit betekend dat er tot nader order geen boek besteld kan worden.
Het kan wel met een: International money order of
via western union money transfer.
Dan gaat het via de naam van Mogens Eliasen.
Door jill
Ik heb begrepen dat de online bestelpagina helemaal plat ligt.

Dit betekent dat er tot nader order geen boeken online kunnen worden besteld.
Alleen via western union en een money transfer.
Mochten er mensen zijn die problemen hebben met bestellen wil ik het in een pb uitleggen hoe je er aan kunt komen.
Jill
Laatst gewijzigd door jill op do 19 feb 2004, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ikke
Sorry jongens.
Ik geef het op
Snap er nu helemaal niets meer van.
Dan maar geen boek, erg jammer maar het is niet anders

groetjes Anna
Door Lizzy
Anna2 schreef: Sorry jongens.
Ik geef het op
Snap er nu helemaal niets meer van.
Dan maar geen boek, erg jammer maar het is niet anders

groetjes Anna
Hoi Anna, ja, het is ff wat ingewikkeld verlopen... Maar OK, als je het boek wilt hebben dan kun je een PB'tje naar Jill sturen en dan geeft zij jou de informatie wie je kunt mailen enzo.
Groetjes, Lizzy
Door Mayka
Hallo Anna,
las bovenstaande net pas maar misschien dat ik kan helpen. Ik wil nl zelf ook het boek bestellen en heb wel een creditcard.
Ik kan proberen of het technisch mogelijk is dat ik een dubbele bestelling en betaling doe en dat jij het boek dan zelf kunt downloaden of dat ik het download voor je en het brand op een cd rom (of zou dat illigaal zijn?)

Lijkt me dat er een wel een oplossing voor te vinden is.
Groet, Titia.
Door ikke
Ga het eerst nog eens zelf proberen op het postkantoor.
Als het niet lukt hoor je het wel.
Bedankt voor je aanbod.

groeten Anna
Door Red_Hunter
Hallo Anna,

Kosten het nu nog extra geld op het postkantoor?
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om weer ::) naar het postkantoor te gaan. Kijk ook eerwt wie er aan de balie zit ;) want ik heb aardig lopen mopperen daar.

Groetjes Trudie
Door billie
kent iemand het boek van Geert de Bolster??
is het nog wat??? is HIJ nog wat?

de titel = gezonde hondenvoeding

*in dit boek krijgt de lezer advies en recepten om zelf goede en natuurlijke voeding te bereiden voor de hond.
verder wordt via de traditionele chinese geneeskunde met de 5-elementencyclus ??? aangetoond welk effect bepaalde voedingsstoffen hebben op het lichaam.
zo kan de lezer ontdekken wat de juiste voeding voor zijn type hond is en daarmee wellicht ook eventuele gedragsstoornissen verhelpen en gezondheidsproblemen aanpakken*

(aldus de dogma van dit kwartaal)
het boek is 144 pagina's
Door Lizzy
billie schreef: kent iemand het boek van Geert de Bolster??
is het nog wat??? is HIJ nog wat?

de titel = gezonde hondenvoeding

*in dit boek krijgt de lezer advies en recepten om zelf goede en natuurlijke voeding te bereiden voor de hond.
verder wordt via de traditionele chinese geneeskunde met de 5-elementencyclus ??? aangetoond welk effect bepaalde voedingsstoffen hebben op het lichaam.
zo kan de lezer ontdekken wat de juiste voeding voor zijn type hond is en daarmee wellicht ook eventuele gedragsstoornissen verhelpen en gezondheidsproblemen aanpakken*

(aldus de dogma van dit kwartaal)
het boek is 144 pagina's
Ehhh, nou, er is over dit boek toevallig een hele discussie geweest op Barfplaats waar zelfs Geert de Bolster zelf nog wat te zeggen heeft over de kritiek die gegeven is...

Ik vind het dus zelf niet zo'n goed boek. Vooral het voergedeelte vind ik niet zo goed en daar staan (in mijn ogen) een paar fouten in.

Ik zal de discussie proberen te zoeken voor je.
Groetjes, Lizzy
Door Lupa
ik vind dat hij veel te veel kip gebruikt, maar het is wel goed om te lezen en je eigen mening te vormen
Door obicham
heb ook eens gelezen in het boek van Geert
vind dat ie erg kwistig omspringt met vitamine C en daar is ook een discussie over geweest .
volgens Mogens (rauwe voeding voor honden) maakt een hond zelf vit. c aan (500 mg per dag ) en gooi je met extra vit c zijn hormoon-huishouding in de war .

maar wat is wijsheid ??? ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door