Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Happy Tail
uhhhhh ik heb dat probleem niet:-)
Baya eet (nog) geen vis. er gaat af en toe wel wat blikmakreel door het groenteprutje, maar echt verse vis krijg ik er tot nu toe nog niet in.
dus ik zou echt niet met barf stoppen omdat je niet tegen vislucht kan, zonder vis kan het immers ook
Door Lil
Volgens mij wilde ze alleen met de vis stoppen ;)

Ik geef in ieder geval de zalmfilet vanuit de diepvries en zalmolie (ook voor de gewrichten). Kan niet aan koppen komen op dit moment. De filets (aldi) zijn erg goedkoop en ze stinken niet. Alhoewel, volgens mij hadden die koppen meer voedingswaarde...
Door zoem zoem
hier wordt de vis buiten gegeten, gisteren hadden ze een makreel (zalmkop krijg ik er niet in ) maar na een half uur heb ik de resten verwijderd want je zag van een afstand al waar de resten lagen , het zag groen van de vliegen, nou moet ik zeggen , ze zijn niet zo dol op vis.
maja
Door Borke
Zalmkop en pens... ik wil dat Borke het eet, maar ik haat de lucht.
Ik plan dat hij het eet op een moment dat hij buiten kan eten en anders laat ik het hem in een hoek van de keuken eten en direct daarna dweilen.
Pens eet hij gelukkig tamelijk snel, maar over zo'n zalmkop doet hij wel een minuut of 20... maar het is zo goed voor hem en ik ben al lang blij dat hij het wel eten ;D
Door *Natasja*
Normaal eet Benthe haar zalmkop altijd buiten, maar omdat het al de hele middag staat te regenen, heb ik het nu in de bijkeuken gegeven, op een kleedje. Ik ging net even bij d'r kijken; werd spontaan misselijk (zelf lust ik geen vis). Volgende keer houd ik toch maar beter de weerberichten in de gaten, vóór ik de zalmkop uit de vriezer haal...
Door Bianca1
Nou weet je ik heb nog niet eens moeite met de geur in huis, das inderdaad eetkleed wassen en weg. Maar ik vind dus dat ze er zo lang van uit hun giechel stinken...vooral Odin met zn snorretje :-\. Maar goed, tot op heden staat de vis nog steeds elke vrijdag op het menu. Vind het toch wel een waardevol element
Door MoniqueAppels
Natasja1974 schreef: Normaal eet Benthe haar zalmkop altijd buiten, maar omdat het al de hele middag staat te regenen, heb ik het nu in de bijkeuken gegeven, op een kleedje. Ik ging net even bij d'r kijken; werd spontaan misselijk (zelf lust ik geen vis). Volgende keer houd ik toch maar beter de weerberichten in de gaten, vóór ik de zalmkop uit de vriezer haal...
In principe krijgen ze bij mij krijgen altijd buiten eten. En als het echt te bar is wacht ik gewoon met eten geven tot het een beetje is opgeknapt. Honden krijgen er niets van hoor omdat in de regen te eten. Per slot van rekening moeten ze soms ook in de regen uitgelaten worden. Maar vis binnen eten is inderdaad niet te harden!
Door *Natasja*
Rovanna schreef: In principe krijgen ze bij mij krijgen altijd buiten eten. En als het echt te bar is wacht ik gewoon met eten geven tot het een beetje is opgeknapt. Honden krijgen er niets van hoor omdat in de regen te eten. Per slot van rekening moeten ze soms ook in de regen uitgelaten worden. Maar vis binnen eten is inderdaad niet te harden!
Nee, ik weet dat ze er niks van krijgen, een beetje regen. Maar het gaat me net iets te ver om Benthe 3 kwartier lang (want zo lang doet ze over een zalmkop) buiten in de striemende regen te zetten.
Door MoniqueAppels
Natasja1974 schreef: Nee, ik weet dat ze er niks van krijgen, een beetje regen. Maar het gaat me net iets te ver om Benthe 3 kwartier lang (want zo lang doet ze over een zalmkop) buiten in de striemende regen te zetten.
Ja dat snap ik. Dan wacht je toch gewoon totdat de bui over is?
Door pepper
Ik dnek dat ze meer bedoelt, de vislucht die uit de bek van de hond blijft komen..
Ik geef Peps na visavondmaaltje een pepermuntje.. sttt, maar werkt wel.
Door tieneke
Rovanna schreef: Ja dat snap ik. Dan wacht je toch gewoon totdat de bui over is?
Wachten tot de bui over is?
Hier regent het al dagen achter elkaar ;D ;D
Door Esther H
Ik heb Gabor gister voor het eerst een sardien gegeven en hij stonk ook behoorlijk uit zijn bek. Ik heb hem daarna nog een nekje gegeven en stank was weg.

Toen het zo regende heb ik de parasol uitgezet en meneer ging verkassen met zijn vlees en lag alsnog in de regen.

gegroet esther 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door