Tilly heeft al 2x gespuugd en tja, dat heb ik dus door een andere hond op laten eten

Ze voelt zich beroerd en is opgezet.
Kan ik iets meer doen, dan alleen rustig houden?
Ze is ruim 4 mnd nu.
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Wat een dondersteenEerst wat zout dus en daarna, als het eruit is, okugest?! We zagen dit al toen ze klein was he, dat ze ondeugend (maar wel lief) is!
Is het misschien een optie om haar toch NOG een keer te laten kotsen? Verder zou ik zeker Okugest geven. Daar zit Carbo vegetabilis D6 in en dat helpt ook bij opgezetheid....
Ach jeetje, nou sterkte he! En knuffels voor Tilly!
Ine schreef: Eerst wat zout dus en daarna, als het eruit is, okugest?Ja, ik geloof dat ik dat zo zou doen.....
nikèdog2000 schreef: of helemaal niets doenDat kan ook ja.
niets geven
is bij mij ook eens gebeurd met een pup van 9 weken
gewoon rustig houden en laten verteren
Lizzy schreef: Ja, ik geloof dat ik dat zo zou doen.....Zout zit er al 20 minuten in, maar er komt niets
Ine schreef: Moet nu ook wel een beetje lachen, ze boert en liet gelijk een windEn dat voor een dame...Ze schrok zelf van het geluid
![]()
bernergek schreef: Wat een ondeugd is die Tilly zeg.Joop kan erg veel hebben!
In ieder geval goed rustig houden. Hopelijk krijgt ze er verder een last van.
En voor straf de eerste 3 dagen geen eten.
Heeft Joop niet zo veel op dan?
Ine schreef: Joop kan erg veel hebben!Wat een rare honden heb jij zeg.Die eet CB met verpakking en poept dat later netjes weer uit!
Zo heb ik dus al meerdere kleuren teruggevonden![]()
![]()
![]()
Vanavond krijgen er maar 4 honden eten, want er was er 1, die mazzel had en het van Til mocht opeten.![]()