Hoi Femke
Ik heb net een heel verhaal zitten schrijven en ineens is het verdwenen, ik kan het nergens meer terugvinden!
Wat ik schreef kwam in het kort hier op neer, dat je bemoediging mij zeer welkom was, want ik zie dat Boffie ineens meer plekken onder haar oksels en op haar borst heeft gekregen.
Maar boven op haar hoofd en in de nek, daar waar de ziekte het eerst uitbrak, is aan het genezen en groeien weer haren op.
Mijn andere hond, ook een bas rouge is een hele speciale. Innerlijk zowel als uiterlijk:
Ze heeft een normaal fors grote hondelijf maar poten die tien centimeter te kort zijn.
Haar moeder heeft een gebrek aan vitamine D gehad denk ik, ze is dus een dwerg onder de Bauceronnen zou je kunnen zeggen. Ze is 65 centimeter hoog en weegt
30 kilo. Ze heeft een breed karkas, sterke hond, prachtig in het vacht, zou op de Noordpool kunnen
wonen vachtsgezien, maar ze houdt te veel van de zon en de warmte (altijd vlak voor de openhaard, altijd op het atelier vlak naast de kachel en ' zomers uren in de gloeiende zon. )Ze heeft een diepe gitzwarte mantel, aleen de sokken zijn rood, vandaar bas rouge.
Ik heb enkel mooie foto's, maar ik zou niet weten hoe ik die door de laptop kan drukken.
Over haar innerlijk: bestaat geen lievere, zachtaardigere en gehoorzamere hond dan zij, mijn lieve
kosewoos. Ze is ook heel lief voor Boffie.
Eet brokken, terwijl Bof vers krijgt,maar op een dag breekt voor haar ook het moment aan dat ze haar mooie tanden in rauw vlees zal zetten net als Boffie.
Gr Magda