Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Viv
Hier ook zo'n Jack Russell teefje die veel problemen heeft gehad en nog steeds heeft met haar maag.

Vorige week begon ze, na een wat rustigere periode, weer met gras eten, overgeven van schuim, slecht eten, veel moe EN nu ook met pukkeltjes op haar buik.

DA had al eens gezegt: "o ja, een JR, die moet op een speciaal dieet. Te veel doorgefokt he"

We hebben toe even gekookte kip gegeven maar al snel weer teruggaan naar CB. Botten wil ze liever niet meer. Eten is en blijft een moeilijk punt bij haar.
Dwingen doe ik niet meer. Als ze niet eet, haal ik de bak weg. Maar het blijft wel een zorg.
Door flatcoat
Bink schreef: Hier ook zo'n Jack Russell teefje die veel problemen heeft gehad en nog steeds heeft met haar maag.

Vorige week begon ze, na een wat rustigere periode, weer met gras eten, overgeven van schuim, slecht eten, veel moe EN nu ook met pukkeltjes op haar buik.

Als ze niet eet, haal ik de bak weg. Maar het blijft wel een zorg.
Ik haal ook na 5 minuten de bak weg, maar ze word wel mager nu..
Maandag gaan we weer na de DA, ik wil toch wat nader onderzoek hebben. Als er uiteindelijk niets uitkomt gaan we weer over op barf. Maar voorlopig maak ik me erg ongerust over haar. Donderdag was weer een kotsdag (smorgens kotsen de rest van de dag niet eten, vrijdag was weer prima niets aan het handje, en vandaag weer smorgens kotsen en de hele dag misselijk en niet eten.. Het gaat niet goed en ik heb er een heel vervelend voorgevoel over.

groetjes mirjam

Barfplaats wordt gesponsord door