AstridStraver schreef: Kan dit een bijverschijnsel zijn van de incontinentiemedicatie, ik vind het zo toevallig?Ja dacht ik ook meteen

Moderator: Lizzy
AstridStraver schreef: Kan dit een bijverschijnsel zijn van de incontinentiemedicatie, ik vind het zo toevallig?Ja dacht ik ook meteen
Lizzy schreef:Hoeveel geven jullie, van Mariadistel? En om welke reden geven jullie het?Ik gaf Shiba 1 capsule mariadistel/paardebloem per dag (Solgar), nu maar af en toe omdat hij ook de Advanced Antioxidant krijgt en daar zit ook mariadistel in.
Lizzy schreef: Mmmm........ daar zeg je wat Astrid....... Dit is misschien goed om eens uit te gaan zoeken/aan Frank te vragen....! Dank je, voor het meedenkenVolgens mij mag je enurace niet geven bij leverproblemen? Kyra was ook van de leg door de incontinentie middelen [lusteloos met hijgaanvallen] en naar later bleek Lyme. Ik ben met de incontinentie middelen gestopt. Ze is behandeld voor Lyme en haar incontinentie is een stuk verbeterd [of zeg je verminderd?].!
Hitam schreef: De Cardiuus Marianus uit de Sano-hepat is volgens mij ook mariadistel. Dus daar zit ie ook in.OK, dank je Tannetje. Heb jij trouwens enig idee of Enurace dit kan veroorzaken? Ik heb op Internet nog niks kunnen vinden.... (dat dat het geval zou kunnen zijn).
Sennaruby schreef: Is de werkzame stof van Enurace niet ephedrine? Dat zorgt toch voor een stijging van de leverwaardes, of vergis ik me?Ik weet het niet... ik kan op internet niet echt wat vinden dat daar op duidt, maar misschien zoek ik niet goed....
Groetjes,
Fieke