Moderator: Lizzy
tante annie schreef: Buster zelf is nog steeds even levenslustig als altijd en heeft nog steeds duidelijk lol in zijn leven.Dat is dan een heel groot GELUK bij een "ongeluk" ........
Ike schreef: Ik hoop echt dat een holistische da je verder kan helpen en dat Buster van dat gespuug af komt!En hopelijk van de Prednison
Peet schreef: Nou ja.....vegetarisch of niet, er is vooruitgang en dat is natuurlijk fantastisch. Ik kan me voorstellen dat Anja dolblij is met dit resultaat.Ja, dat vind ik ook hoor, "t is erg jammer dat ie geen vers meer krijgt maar als dit het enige is waar de hond het beter op doet en bijna niet meer spuugt........kan me idd ook voorstellen dat je erg blij bent met zo'n vooruitgang.![]()
Peet schreef: Nou ja.....vegetarisch of niet, er is vooruitgang en dat is natuurlijk fantastisch. Ik kan me voorstellen dat Anja dolblij is met dit resultaat.Ik ben ook blij voor haar maar vegetarisch voeren aan je hond vind ik nogal ver gaan eerlijk gezegd.![]()
lupa schreef: ik snapje wel maar..... buster heeft alleen maar ellende gehad en nu gaat het goed.Er is volgens mij geen ene enkele aanwijsbare reden verteld waarom? de hond geen vers/rauw verdraagt ;)lijkt een beetje op mijn oude Da die vertelde dat rauw slecht is voor een hond.
je weet ook niet hoe ver deze hond van de natuur staat![]()