Dat beest had zo,n hekel aan dat ding,grommen en weglopen!
Ze kreeg het altijd voor elkaar om het papier eruit te halen en te versnipperen in de kamer

Moderator: Lizzy
Paul_Barte schreef:![]()
en die stomme hond die wilde maar niet piesen
Na tig commando's en boze woorden dat ze moest plassen en dat ik niet voor Jan met de korte achternaam in de regen stond te wachten ging ze met een stomme grijns op de bek zitten.
De broek met een doorweekt maandverband hing op de enkels want die was een beetje te zwaar geworden....en dan sta je dus wel voor die korte achternaam in het park met uiteraard mensen die het gezien hadden hahaha.
sharpie schreef: Mijn teefje vind het gelukkig niet zo erg zo'n broekje.Er zijn landen waar je gewoon met een loopse teef de showring in kan, Zweden b.v. en in Duitsland is alleen controle van het entboekje, dus daar moet je probleemloos met loopse teef naar binnen kunnen. En voor de rest is het een kwestie van het toch proberen
Ik doe hem ook niet de hele tijd om bij haar, meestal alleen als ze bijna droog gaat staan, omdat ik dat veiliger vind i.v.m. mijn reu en als ze echt droog staat, gaat ze een paar dagen naar mijn moeder omdat mijn reu anders tegen de muren opvliegt
Maar dat die honden gewoon kunnen doortrainen met een loopse teef in de buurt wist ik niet ???
Op hondenshows willen ze dat niet heb ik begrepen.
Sunna schreef: Pfffff, dat duurt nog LANG!!!Ja..nog heeeeeel lang