Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kuszco
Ik zou hetadvies van de DA opvolgen.
Ik dachy trouwens dat alleen labradors dat soort rare dingen aten. Maar zo te lezen is dat helemaal niet waar.
Ik heb ook heel wat keertjes met het zout in de aanslag gezeten.
Zo zielig vond ik dat, maar ja welke keuze heb je.
Ik hoop dat alles nu weer oke is.
Door pike
Rare dingen eten is echt niet rasgebonden hoor!
Pike heeft ooit tijdens een wandeling een ballon opgegeten! Ik ben toen omgekeerd en direct naar de da gelopen. Daar kreeg hij een prik om te braken. De ballon kwam eruit maar hij hield niet meer op met braken. Kreeg een tegenspuitje. Terug naar huis. Vijf minuten later werd hij KNETTERGEK. Vloog en schoot alle kanten op naar voor naar achter links naar rechts er viel niet mee te lopen. Eenmaal thuis ging ie als een raket door het huis. Ik heb hem vast moeten leggen was bang dat ik anders weer naar de da moest ivm gebroken botten. Ik dacht eerst dat ze hem overgedoseerd hadden. Blijkt dat 1 op de zoveel weet niet hoeveel honden een reactie in de hersenen krijgt en gek gaat doen van dat middel! Vaak schijnen ze heel hard achteruit te gaan lopen. Hij mag nooit meer zo'n prik krijgen.

Barfplaats wordt gesponsord door