Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door -sanne
#585462
Onze hond krijgt nu al 3 weken haring, eerst hollandse nieuwe toen een schoongemaakte panharing en nu een hele panharing.
Na 10 minuten heeft ze alles weer overgegeven. Moet ik de haring heel klein maken of ligt het aan de botjes of de kop???
De andere haringen gingen heel goed.
Met deze had ze ook moeite ze wist niet wat ze er mee moest doen. Toen heb ik 'm in stukken gesneden en toen gevoerd toen at ze het wel.
Ze vind het wel lekker want de katten mogen niet bij dr in de buurt komen.
Door Lizzy
#585511
Sommige honden hebben moeite met het verteren van vette vis. Haring is vette vis dus misschien dat het daar aan ligt.... Pinkel kotst ook vis weer uit. Het gaat wel goed wanneer ik het meng met groente en pens.
Door -sanne
#585512
Lizzy schreef: Sommige honden hebben moeite met het verteren van vette vis. Haring is vette vis dus misschien dat het daar aan ligt.... Pinkel kotst ook vis weer uit. Het gaat wel goed wanneer ik het meng met groente en pens.
maar haring zonder ingewanden en graatjes kotst ze niet uit.
Misschien moet ik dat er maar allemaal uithalen en dan geven.
Door Debora
#585585
Sam heeft hetzelfde met sardien. En ik moet zeggen: ze eet het ook met lange tanden of ze laat het gewoon staan. Maar dat wát er naar binnen gaat, komt er ook redelijk snel weer uit ::) Als ik het wat regelmatiger geef, dan gaat het wel beter moet ik zeggen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door