Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hanny
Ik zou in zo'n warme periode geen operatie laten doen, behalve als het noodzakelijk is en niet kan wachten.
Het zou kunnen, dat er bij de arts wel een koele ruimte is en dat je zelf een auto met airco hebt, maakt het iets makkelijker, maar nogmaals ik zou het niet laten gebeuren.
Door sylvia
danielle1980 schreef: minx heeft een iets naar binnen gedraaid ooglid bij dr witte oog, al vanaf kleins af aan. :-\
op zich niet erg genoeg om te opereren, maar ze heeft nu paar keer oogontsteking gehad en ze heeft met dit weer last van allergie, waardoor ze dr oogleden dichtknijpt zeg maar. :(
de haartjes die in t oog komen veroorzaken schade, dus hebben we besloten om minx aan beide ogen te opereren.
zodat ze er zeker geen last meer van zal hebben.
Een entropion daar kunnen ze heel veel last van hebben, perzen hebben daar ook nogal eens last van , ze kunnen dat zo mooi opereren dat je er niets van ziet. Geef haar maar een knuffel van mij.
Door Lil
Heel veel sterkte!!!

Enne mijn eigen ervaring is dat het bij een kundige da echt wel goed komt. Boris had eerst problemen met de narcose, heb toen een andere da gezocht en hij komt er prima uit, niks geen problemen meer met de narcose. Maak je dus niet te druk!

Wij duimen allemaal en dan moet het toch goed komen.
Door roefus
Heel veel succes donderdag.
Ik hoop dat alles goed zal gaan.
Ook hier wordt geduimd !
Door *Axel*
roefus schreef: Heel veel succes donderdag.
Ik hoop dat alles goed zal gaan.
Ook hier wordt geduimd !
Idem dito :)
Door Ike
Hoi Danielle, hoe is 't nu? ?? Is Minx al weer bij?
Heel veel sterkte nog en voor jullie allebei een dikke :-*
Door danielle1980
ja ik ben terug. ;D
alles is goed gegaan. 8)
voor ze geopereerd werd is ze heel goed onderzocht nog en toen hebben we t over de narcose en alles gehad.
welke middelen vorige keer waren, ze gebruikte andere en ook een hele andere manier.
om 11.00 kreeg minx in n bloedvat een prikje en even daarna was ze al sufjes.
toen begon t wachten, wat we op t strand in schevenigen hebben gedaan.
toen kwam t telefoontje eindelijk ( wat duurt wachten lang :-[ ) de operatie was goed gegaan, maar minx bleef daar voorlopig tot ze helemaal wakker was en zelf wilde drinken en zo omdat het wakker worden de vorige keer de grootste moeilijkheid was.
rond 2 uur zijn wij richting minx gegaan.
minx liep gezellig door de kliniek te wandelen :P
ze kwispelde niet eens echt toen ze ons weer zag ???
en liep gewoon met de da mee naar de kamer weer. ::) ;D
toen over nabehandeling gehad en toen de terug weg met gezellige file :-X

we zijn nu weer thuis heb eerst even water gegeven en de hechtingen opnieuw vastgeplakt.
wat ik 10 dagen moet doen.

minx was heel braaf dus heb geen kap voor haar, ik hoop dat ze er vanaf blijft verder, ze mag zo en zo 24 uur niet alleen zijn.
ahum dat vind ze vast niet erg :P
gelukkig mag ze wel in t water om af te koelen, maar dan steeds schoon kraan water.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op do 06 jul 2006, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door