Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sennaruby
Wat grappig, ik heb er ook wel eens aan zitten te denken om hier te vragen wat in godsnaam die rare witte driehoekachtige stekels zijn op het kopvlees ::) ;D Waar zou dat ergens zitten?!

Groetjes,

Fieke
Door Pyts
Pauline schreef: Sorry.... ;D ;D ;D ;D ik lig iedere keer weer in een deuk. Krijg je als je getrouwde naam Kimmels is..... :-\ ::) ;D ;D ;D
Daar was ik al achter ja! Steeds die teckels en nergens het woord kimmels gearceerd, ik snapte er eerst niets van bij het zoeken!! Hahaha! ;D
Door Pyts
202spots schreef: Zijn 't poten? dan 't vlees eraf laten kluiven en weg doen.
Platte botten (zoals schouderblad)en wervels zijn goed als kluifbot.
Euh...Dory???Ribben zijn geen poten... ;D
Door sylvia
Gewoon voieren hoor Pyts en als er ooit stukken huid en haar nog aanzitten ook gewoon erbij gooien dat is goeie vezel.
Door 202Spots
Pyts schreef: Euh...Dory???Ribben zijn geen poten... ;D
Niet ??? ;D ;D ;D
sjorry...ik zat nog met die kalfBOTTEN in me hoofd.. ::)
kalfribben zijn trouwens ook wel aan de harde kant vind ik...ik heb rib met veel vlees, Tor krijgt de hele rib wel weg,maar bij Cis haal ik 't laatse stuk weg wanneer 't kaal is.
Door Pyts
sylvia schreef: Gewoon voieren hoor Pyts en als er ooit stukken huid en haar nog aanzitten ook gewoon erbij gooien dat is goeie vezel.
Ja haren zag ik ook, die herkende ik wel.

Ik heb alle kimmels gemengd met het schonere vlees.

Het magere kalf heb ik onderin de vriezer gestopt, zie wel ff wat ik ermee doe. Zit ook een stuk in met borstbeen en dan 3 gigantische ribben eraan. (alles is enorm in mijn ogen) Kan ik niks mee, behalve er een tuinhark van maken.
Door Mevroi Kruim
Het is het achterste van de tong. Kijk maar eens naar je eigen tong, daar zitten van die papillen op die naar achteren toe steeds groter worden. Een koe heeft dat ook, en dat stuk wordt dan niet meer voor de gekookte kalfstong gebruikt.
Dus als je iemand het achterste van je tong wilt laten zien ....

8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door