Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Ben ook blij dat ze hier de grofste maaltijden buiten eten....op zondag is het visdag :Pen dat gaat er hier nogal heftig aan toe ::) ::)was net te laat toen Tinus een grote makreel in zijn laadklep had en deze eventjes uitschudde :o :o mijn benen zaten onder de spetters :-XHierna moet ik hard rennen anders veegt hij zijn bek af....aan mij dus ::) ::)
Door *Lia*
Wij (6 Shelties) barfen buiten.Ik vind het niet zo leuk als de spetters pens o.i.d. door de kamer vliegen.Bij zeer slecht weer snij ik de pens hapklaar en geef het in de bakkies.Maar dat komt zeer sporadisch voor. ;D
Door Ejka
Bij mij eten ze buiten of in de schuur als het slecht weer is. Een is altijd eerder klaar en die gaat dan naar binnen tot de andere ook klaar is. In het begin binnen op een kleedje geprobeerd, maar een sleepte het standaard ernaast. En op vloerbedekking was dat niet fijn.
Door Madera
dei van mij eet altijd op t balkon, als ie t er dan naast gooit gaat nadat hij klaar is meteen de tuimslang erover en klaar!
Door Chezzies
Twee eten buiten in de kennel, en twee eten binnen in een eigen bench. Mochten ze buiten hebben staan kledderen met eten dan gaat de tuinslang er gelijk over.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door