Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Robin*
hihihi mooi hoor!! Bailey heeft er gisteren ook een op alleen het koppie en de achterpootjes en "balletjes" zijn over, Tis dan ook wel een grote maaltijd voor hem....
ik moest hem wel eerst door midden knippen.
Door jet
ik heb laatst eendagskuikens besteld maar nu (vooral na die foto's)durf ik ze niet te geven :o

ook ben ik bang dat ze de kuikens niet opeten en met dit warme weer kan je ze niet te lang laten liggen of in de bio-bak doen . :-\

JET
Door sylvia
jet schreef: ik heb laatst eendagskuikens besteld maar nu (vooral na die foto's)durf ik ze niet te geven :o

ook ben ik bang dat ze de kuikens niet opeten en met dit warme weer kan je ze niet te lang laten liggen of in de bio-bak doen . :-\

JET
Waarom durf je het niet meer na die foto's. dit zijn kittens van net 7 weken oud die daar een kuiken per stuk op eten. De volwassen katten eten hier 4 kuikens in één maaltijd. Je kunt ze dan gewoon heel geven en als je later terug komt hoef je alleen even een dweil of doekje over de voerplek te halen voor het eigeel.
Door conleeuw
leuke foto's en vooral de filmpjes, de ene kiten die kennelijk niet zo weet waar die moet beginnen met zijn kuiken ;D Ik zal na het zien hiervan zeker als ik ooit nog een kitten krijg vers gaan voeren, schitterend ;D
Door Liselot
Wat een geweldig beelmateriaal ! Zoals het bedoeld is. En dan eten ze ook gewoon die hamsters in 1x op, helemaal mooi. (ik ben op vakantie geweest en de oppas was niet zo avontuurlijk qua gedierte voeren dus die van mij zijn er nog niet aan gewend)

Toen dat ene kitten zo zat te prutsen met dat kuiken jeukten m'n handen echt om het even in te snijden voor hem/haar. Flynn prutste hier in het begin ook zo omdat hij niet snapte hoe zo'n beest nu open moest. Volgens mij ging die kleine op het filmpje nog op zoek naar een aangevreten kuiken bij z'n nestgenootjes ?
Door sylvia
Liselot schreef: Wat een geweldig beelmateriaal ! Zoals het bedoeld is. En dan eten ze ook gewoon die hamsters in 1x op, helemaal mooi. (ik ben op vakantie geweest en de oppas was niet zo avontuurlijk qua gedierte voeren dus die van mij zijn er nog niet aan gewend)

Toen dat ene kitten zo zat te prutsen met dat kuiken jeukten m'n handen echt om het even in te snijden voor hem/haar. Flynn prutste hier in het begin ook zo omdat hij niet snapte hoe zo'n beest nu open moest. Volgens mij ging die kleine op het filmpje nog op zoek naar een aangevreten kuiken bij z'n nestgenootjes ?
Ja dat klopt ik heb later een kuiken gegeven waar de poot af was en die was zo op :D
Door sylvia
*Robin* schreef: zou je niet een topic sticky kunnen maken over kittens afspenen op vers?
zo kunnen andere er ook van leren en hoeven ze niet te zoeken
Ja natuurlijk kan dat, maar daar wacht ik even mee tot we over zijn met het forum
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door