Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door knabbel598
Lizzy schreef: Aangezien heer knabbel niet meer gereageerd heeft, heeft hij onze 'subtiele hints' volgens mij prima begrepen.
Misschien dat ik het niet duidelijk genoeg heb gemaakt maar bovenstaande vindt ik zo jammer, ik wil met alle plezier reageren maar moet daar mee hier erg uitkijken want een topic zit tenslotte zo op slot.

Aan de hand van de persoonlijke berichten die ik hier vandaan ontvang zwerven er hier op het Barf forum mensen voldoende rond die wel of alleen maar brokken voeren of brokken combineren of afwisselen met KVV.

Opvallend is wel dat deze mensen reageren via de mail en niet rechtstreeks op het forum of een topic op het Barf forum, dit heeft waarschijnlijk iets te maken met de manier van reageren van de verschillende forum bezoekers.

Daarom de titel van dit Topic "jammer"

Knabbel
Door Angelique
knabbel598 schreef:
Aan de hand van de persoonlijke berichten die ik hier vandaan ontvang zwerven er hier op het Barf forum mensen voldoende rond die wel of alleen maar brokken voeren of brokken combineren of afwisselen met KVV.

Knabbel
Fijn dan dat ze je alsnog hebben weten te vinden, maar dat maakt de brok hier op het board nog steeds geen vast onderwerp van gesprek of onderdeel van de grondpeilers van dit forum.
Door roefus
knabbel598 schreef: Misschien dat ik het niet duidelijk genoeg heb gemaakt maar bovenstaande vindt ik zo jammer, ik wil met alle plezier reageren maar moet daar mee hier erg uitkijken want een topic zit tenslotte zo op slot.

Opvallend is wel dat deze mensen reageren via de mail en niet rechtstreeks op het forum of een topic op het Barf forum, dit heeft waarschijnlijk iets te maken met de manier van reageren van de verschillende forum bezoekers.

Knabbel
Het lijkt mij logisch dat op een forum met zoveel leden ook mensen aanwezig zijn die (nog) brokken voeren, of een combinatie van brokken met vers.
Tenslotte zitten er ook mensen die de stap naar vers vlees nog moeten maken, zich oriënteren en afwegen.

Ik vind het jammer dat iemand een forum als dit kiest, om brokken te promoten.
Degenen die dit forum opgezet hebben, wijzen brokken af.
En hebben de bedoeling om net barf en/of kvv te verdedigen.
Dus niet zo gek dat je veel tegen-wind krijgt.
Door supersam2005
Angelique schreef: Leg eens even uit wat er zo politiekerig aan is dat we het zowaar met elkaar eens zijn dat we, de leden van een VERS/RAUWVOER forum geen interesse hebben in verhaaltjes van brokkenpiloten. ::)
Ik bedoel dus gewoon : Houd het gezellig en respecteer die man zijn mening. Dat je het met elkaar eens bent is prima, maar schep niet zo'n vijandige sfeer.
Door Lizzy
knabbel598 schreef: Misschien dat ik het niet duidelijk genoeg heb gemaakt maar bovenstaande vindt ik zo jammer, ik wil met alle plezier reageren maar moet daar mee hier erg uitkijken want een topic zit tenslotte zo op slot.
Ja, brokkentopics zitten inderdaad zo op slot. Voor je met je ogen hebt kunnen knipperen ;)!

Misschien is het wat lastig te vatten, maar dit is een BARF forum. Dat staat voor Bones And Raw Food. En dat staat weer voor vleesbotten en rauwe voeding. En dat heeft werkelijk absoluut geen raak-vlakken met droge brokken of blikvoeding.
Ik vind het prima!

Maar voor BARF en versvlees vragen = BARFPLAATS en voor brokkenvragen zijn er zat andere fora. Dat kan toch niet zo lastig te begrijpen zijn? Al die leden, waar jij het nu over hebt, die vatten het blijkbaar prima en peebeejen jou prive. Mooi toch!

Knabbel
Nee Knabbel, dat is niet opvallend. Dat lijkt me normaal. Op een forum waar vegetariers zitten ga je ook niet over ballen gehakt en frikandellen praten, zoals al eerder zo duidelijk is vastgesteld. Wil je op een vegetarisch forum toch over kroketten babbelen, dan doe je dat lekker achter de schermen. Via mail ofzo! Toch?

En inderdaad, als we nou lang blijven doorzemelen in dit topic, gaat er gewoon weer een slotje op ;)
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 06 jul 2006, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
supersam2005 schreef: Ik bedoel dus gewoon : Houd het gezellig en respecteer die man zijn mening. Dat je het met elkaar eens bent is prima, maar schep niet zo'n vijandige sfeer.
Houd het gezellig....en dat zeg je tegen mij ::). Die man is werkzaam in de brokkenindustrie en komt hier zijn brokken slijten als alternatief voor BARF Afbeeldingen daarvoor is hij hier aan het verkeerde adres, want hier voeren we rauw en vers en daar horen brokken niet bij, maar dat schijnt hij niet te snappen en jij blijkbaar ook niet. En dat is gezien de reacties niet alleen mijn mening. En als meneer de brokkenboer al binnenkomt met allerlei onheuse verwijten richting barfers dan is dat kaatsen en kan hij de bal terug verwachten. En zijn mening respecteren, prima, kan mij het schelen wat hij voert of verkoopt, zolang hij het ons maar niet opdringt of aanbied als alternatief voor BARF.
Door 202Spots
knabbel598 schreef: Opvallend is wel dat deze mensen reageren via de mail en niet rechtstreeks op het forum of een topic op het Barf forum, dit heeft waarschijnlijk iets te maken met de manier van reageren van de verschillende forum bezoekers.>>Knabbel
Het is U dan i.d.d opvallen dat de mensen die U nu persoonlijk hebben geschreven, dan nog nooit 'n berichtje HIER hebben neergezet? 8)
Kan best hoor, er zijn n.l 3300+ leden....en ik gooi er 'n gokkie op, dat er meer dan 2000-2500 leden nog nooit 'n bericht hebben geplaats....
Ze zijn dus:
1)misschien wel nieuwschierig naar rauw voeding maar willen eerst meer lezen en leren
2) ze geven rauw EN brokken...
3) ze geven alleen brokken en blik en zijn niet van plan om over te gaan naar rauw voer.
4) ze zijn alleen nieuwschierig. ;)

En ik geloof dat de meeste RAUW voer vragen HIER toch echt wel op 'n beleefde manier beantwoord worden.
En wanneer er 'n brokkenvraag is....dan weten ze nu dat er bij U de brokkenvragen gesteld kunnen worden! ;)
Laatst gewijzigd door mahuni op di 04 jul 2006, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
202spots schreef: Het is U dan i.d.d opvallen dat de mensen die U nu persoonlijk hebben geschreven, dan nog nooit 'n berichtje HIER hebben neergezet? 8)
Kan best hoor, er zijn n.l 3300+ leden....en ik gooi er 'n gokkie op, dat er meer dan 2000-2500 leden nog nooit 'n bericht hebben geplaats....
Ze zijn dus:
1)misschien wel nieuwschierig naar rauw voeding maar willen eerst meer lezen en leren
2) ze geven rauw EN brokken...
3) ze geven alleen brokken en blik en zijn niet van plan om over te gaan naar rauw voer.
4) ze zijn alleen nieuwschierig. ;)

En ik geloof dat de meeste RAUW voer vragen HIER toch echt wel op 'n beleefde manier beantwoord worden.
En wanneer er 'n brokkenvraag is....dan weten ze nu dat er bij U de brokkenvragen gesteld kunnen worden! ;)
En dat per mail of pb
Door sylvia
supersam2005 schreef: Ik bedoel dus gewoon : Houd het gezellig en respecteer die man zijn mening. Dat je het met elkaar eens bent is prima, maar schep niet zo'n vijandige sfeer.
Volgens mij begrijp jij ook niet helemaal wat voor een forum dit is en wat voor een forum we het ook graag willen houden, er zijn ontelbare brokken fora waar deze meneer zijn waar kan slijten dit forum is er daar niet één van
Het is inderdaad net zoiets als de slager die zijn waren wil slijten op een veganisten forum ::)
Laatst gewijzigd door sylvia op di 04 jul 2006, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Zo en kwak er nu maar een giga-groot slot op ;D
Een kleintje mag ook...en ban voor mijn part al die zagers die hier iedere keer opnieuw komen zeiken over die smerige k*tbrokken!
Alles is nu gezegd en uitgelegd en nog wordt het niet begrepen!
BP IS EEN BARFFORUM!!! :P
Door sylvia
tieneke schreef: Zo en kwak er nu maar een giga-groot slot op ;D
Een kleintje mag ook...en ban voor mijn part al die zagers die hier iedere keer opnieuw komen zeiken over die smerige k*tbrokken!
Niet zo onaardig voor de terezieltjes
Door Angelique
tieneke schreef: Zo en kwak er nu maar een giga-groot slot op ;D
Hondenbrokken Tien ::) ;D
Door sylvia
Angelique schreef: Hondenbrokken Tien ::) ;D
Ja voor die brokken die Tien zegt hebben ze weer andere fora ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door sylvia
tieneke schreef: Straks word ik nog gebanned :-[ ::) :-X ;D
Krijg je een slotje op je klep ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door