Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
Wat ik zelf altijd doe als ik niet tevreden ben over Balou's ontlasting is een capsuletje probiotics van de Hema over haar voer heen doen. Dat helpt zo ontzettend goed. De volgende " beurt" is direct weer naar tevredenheid van het baasje ;D

groetjes Helen
Door Peet
Ik heb de wet van de eliminatie maar eens toegepast. De diarree begint in de middag. Hij heeft dan 'sochtend FF gehad.
's Avonds krijgt hij CB en hij komt dan zonder problemen de nacht door. Conclusie: het probleem zit 'm in FF.....
Als het nl aan het vlees lag, zou hij er 's nachts wel uitmoeten, nietwaar?

Hij krijgt nu zowel 's morgens als 's avonds CB...kijken wat er gebeurt....Ook even geen Fyto meer....

Gelukkig heeft Tunja (klop-klop-op-hout) tot nu toe een robuuste maag-darm stelsel...
Door Eidos
ja zou heel goed kunnen dat het van de FF komt.. Toen ik eidos kreeg had hij vanaf dag 1 diaree.. terwijl ik hem dezelfde brokken gaf als wat de fokker gaf.. Pas toen ik hem volledig op vers had gezet heeft dos voor het eerst een mooie ontlasting gehad en geen drap.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door