Moderator: Lizzy
Ordell schreef: Ik heb altijd al mijn twijfels gehad bij dit soort behandelmethoden. Toch prettig als je het van een ander wel eens bevestigd krijgt...Als je beter leest zie je dat er hier minstens zoveel mensen (zo niet meer) zijn die wEl goede ervaringen hebben met deze behandelmethode.
Janet schreef: Carmen, wat goedhou zeker nog wel rekening er mee hoor. Nu kan je Alle Dagen Heel Druk kind vrolijk verder huppelen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken.
Femke schreef:heb het met mn eigen ogen gezien en ben er dus SCEPTISCH over geworden,
Als je beter leest zie je dat er hier minstens zoveel mensen (zo niet meer) zijn die wEl goede ervaringen hebben met deze behandelmethode.
Bovendien heb jij persoonlijk al eens behoorlijk baat gehad bij een behandeling door een alternatief genezer, of heb ik dat soms verkeerd begrepen?? Ik vraag me dan ook ernstig af wat je bedoelt met "dit soort behandelmethoden"
Ik vind dat je niet kunt oordelen voordat je met eigen ogen gezien hebtben blij dat ik het wel gezien heb