Sinds 29 januari geef ik Beau 's avonds KVV, meestal carnibest of bibi, afgewisseld met 1 of 2 keer p/wk een lap pens. 's Ochtends krijgt hij farmfood brok. En sinds die tijd heeft hij dus af en aan diarree.....

Dan gaat het weer een weekje goed, en dan weer 3 dagen dunne....Hij eet prima en is verder niet ziek, maar toch begint bij mij het idee te 'jeuken' dat hij moeite heeft met de boel te verteren.
Dus: farmfood laten staan? (heb ik al een ruime week gedaan...heeft niet geholpen)...Ander merk vlees: heb nu dus Bibi (dankzij Annemieke)....maakt ook niet uit...Yoghurt: krijgt hij al, bijna elke avond een slok....
Of heerst het gewoon en is hij, door zijn medische achtergrond, gewoon bevattelijker dan anders?
Volledig Barfen is voor mij helaas geen optie, te lastig met inkopen (moet ook nog werken), toch ook eng (die botten he...hij is een slokop)....en van de groentemix gaat hij enorm winden en rommelt zijn binnenwerk...
Ohh...ik hoop toch zo dat het gewoon een fase is....of een virusje dat heerst...want hij geniet er zo van (en ik dus ook)....Kunnen jullie mij geruststellen?
(mijn man begint ook zo langzamerhand zijn twijfels te uiten...grom grom.....)
Peet