Als ik eens een week vergeet om groentemix te geven, dan zie ik dat hij meer gras gaat eten, dat is dan een handige reminder ovor me

Moderator: Lizzy
Dorothea2 schreef: Ik merk in mijn omgeving dat veel mensen wel openstaan voor BARF, maar er toch niet aan beginnen omdat ze opzien tegen het maken van groentemix.Als ze dit al veel moeite vinden, dan zal 'het jagen op vlees' voor hen helemaaaaal een afknapper zijn hoor.
Zou je in dat geval ook het advies kunnen geven om dagelijks wat extra groente te koken? (behalve prei en ui). Gekookte groente is misschien wel minder gezond, maar ik vind het jammer als mensen niet zouden gaan barfen, omdat ze geen zin hebben in het maken van groentemix.
Dorothea2 schreef: maar ik vind het jammer als mensen niet zouden gaan barfen, omdat ze geen zin hebben in het maken van groentemix.Wanneer ze het op de makkelijke manier willen doen, dan word er kvv compleet gegeven...
JR schreef: groentemix is toch niet zo veel moeite?Moet je wel zeker weten dat er geen prei of ui doorheen zit en als je 250 gr groentemix per dag nodig hebt wordt deze oplossing wel een beetje prijzig.
je kan gewoon in de diepvries bij de supermarkt een zak met gemengde groenten kopen,of van die stoomgroenten ofzo,en dan pak je eruit wat je nodig hebt,even laten ontdooien en blenderen,eitje erdoor ofzo,en klaar!
Slot schreef: Ik heb 1x groentenmix gemaakt en daarna niet meer. Vind het niet nodig. Ze krijgen wel af en toe kiemen en wat zeewier.Nadat ik vrijdag een paar uur
Nitus schreef: Moet je wel zeker weten dat er geen prei of ui doorheen zit en als je 250 gr groentemix per dag nodig hebt wordt deze oplossing wel een beetje prijzig.Het is veeeel voordeliger om een grotere voorraad te maken,zeker hier met de nollies![]()
Slot schreef: Ik heb 1x groentenmix gemaakt en daarna niet meer. Vind het niet nodig. Ze krijgen wel af en toe kiemen en wat zeewier.Ik vind het wel nodig
Nitus schreef:Ja nu je het zegt ???Het hebben van kleine hondjes heeft zo z'n voordelen
![]()
Lizzy schreef: Als ze dit al veel moeite vinden, dan zal 'het jagen op vlees' voor hen helemaaaaal een afknapper zijn hoor.De adresjes hier in de buurt (Bob en vleesch du bois)zijn supergoedkoop en hebben bijna alles. Ik ken al een aantal mensen die ook willen gaan barfen, maar afhaken op de groentemix.