Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door -Saskia-
Ivonne schreef: oke, gelukkig! word je niet blij van nee. Hoop dat je gauw weet waardoor het komt dan kun je er hopelijk wat aan doen.
Knap dat jullie het bij Bas onder controle hebben gekregen, wat doe je daarvoor, als ik vragen mag?

(toch mijn eigen topic, dus een beetje off topic mag van mezelf ;D)
Door geer
-Saskia- schreef: Ik ben een leek en een scepticus in homeopathieland, maar kan je wellicht vertellen welke middelen je daarbij in gedachten hebt, dan ga ik me eens inlezen...
Haha, nou, ik ken alleen de Pollen Extra Veterinair maar ik werk bij de groothandel die hem distribueert en...'t is op! Wegens groot succes schandalig uitverkocht... Dat is nogeens wat ze met het blij maken en de dooie mus bedoelen ;D Misschien dat je het ergens, bij een van de verkooppunten nog kunt vinden, maar anders weet Tannetje of iemand anders vast nog wel meer middeltjes!!
Door Breezer
Breezer reageerde ook heel goed op de pollen extravetinair van Puur Natuur.

Heb het 2 seizoenen moeten gebruiken en sinds vorig jaar is het over.
Door -Saskia-
Breezer schreef: Breezer reageerde ook heel goed op de pollen extravetinair van Puur Natuur.

Heb het 2 seizoenen moeten gebruiken en sinds vorig jaar is het over.
owkee..ff googlen! ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door