Beste allemaal,
Ik kon niet eerder reageren, ben gisteren niet meer online geweest. Mijn man heeft haar naar de DA gebbracht en gehaald, ik was niet thuis.
Ik heb de stenen in een potje zitten en het is gewoon misselijkmakend als je beseft dat het er bij haar al die tijd in heeft gezeten.
Bockel was volgens mijn man gisteren een zielig hoopje, maar vandaag is het al veel beter!
Na de operatie zag de urine er al veel beter uit zei de DA.
Het is een flinke jaap op haar buikje, maar verder netjes gedaan.
Vandaag is ze al aan de beterende hand. De DA zei dat de blaaswand normaal 2mm dik is, maar door de chronische klachten van Bockel was dat nu een flinke cm geworden. Het zou even tijd kosten om dat weer te laten normaliseren. Ze hobbelt alweer vrolijk rond, en als ze last krijgt gaat ze uit zichzelf rustig in de bench liggen, zoals nu.
Ik ben zo blij!!!!!!
Alles is dus goed gegaan en de steentjes moeten opgestuurd worden voor verder onderzoek. Dan wordt vastgesteld of het daadwerkelijk om struviet gaat. De DA denkt van wel, maar wil uitsluiten dat het om calciumoxilaat gaat. Hij begon al over dieetvoeding, maar ik doe daar niet meer aan. Alleen nog versvoer, eventueel met cranberrie enzo, maar geen brokken meer hier in huis!
Ik hou jullie op de hoogte. Heel erg bedankt voor het meeleven, betekent veel voor mij.