Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Birgit
Netty schreef: ontbijtkoek is ligt laxerend
Max had jaren geleden een "ouderwetse" stuiver ingeslikt. Toen kregen we het advies van de ha ontbijtkoek laten eten. 's Avonds kwam een keurig verpakt stuivertje eruit ;D Wat was ik blij.

Angelique ik hoop dat Barney straks goed een poepie gaat doen!
Nou, Barney heeft een net drolletje neergelegd, waar helemaal niks raar in zat, dus wat er nu geweest is ik weet het niet. Er zat wel een beetje haren in, maar dat gebeurt wel eens vaker.

Tieneke, Barney eet altijd gras, maar vanmorgen juist niet.
Na die yoghurt met olie is hij rustig gaan slapen en ik heb verder niks meer gemerkt.
Hopelijk krijgt hij er nu geen last meer van.

Wel raar; hij begon om een uur of 8 vanmorgen en ik kreeg later een telefoontje van mijn vader dat mijn moeder om een uur of 8 naar het ziekenhuis is gebracht, met een galaanval.
Zou hij paranormaal zijn? ::)
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op do 22 jun 2006, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
bernergek schreef:

.

Wel raar; hij begon om een uur of 8 vanmorgen en ik kreeg later een telefoontje van mijn vader dat mijn moeder om een uur of 8 naar het ziekenhuis is gebracht, met een galaanval.
Zou hij paranormaal zijn? ::)
Wie weet...zou kunnen hoor. Misschien is het dat wel geweest. Er is meer dan wij denken ;).
Sterkte met je moeder :-*
Nee, hij heeft geen speciale band met mijn moeder, vond het gewoon erg toevallig. :-\

Dank je Truus. Ze is inmiddels geopereerd en haar gal is verwijderd.

Barney heeft helemaal nergens last meer van, hopelijk blijft dat nu zo, want ik kan ook niet veel meer hebben. :-\
Door tieneke
bernergek schreef: Nee, hij heeft geen speciale band met mijn moeder, vond het gewoon erg toevallig. :-\

Dank je Truus. Ze is inmiddels geopereerd en haar gal is verwijderd.

Barney heeft helemaal nergens last meer van, hopelijk blijft dat nu zo, want ik kan ook niet veel meer hebben. :-\
Gelukkig is er niets met Barney aan de hand...maar wel met je moeder :-\...beterschap voor haar :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door