Moderator: Lizzy
Jolly schreef: goh, ik heb ook zo;n schoonmoeder.Hmmz...ikke ook
tieneke schreef: De mensen die nog een fles Febreze hebben staan doen er onze schoonmoeders een heel erg groot plezier meeWhaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Truus schreef:Lach jij maar,alle oude muffe geurtjes zijn dan wel verdwenen
Whaaaaaa![]()
![]()
![]()
Jolly schreef: he truus, die ligt eral en dan nog kruipen die haartjes van hun er door heen, zijn net van die grasaaren .De bank dus niet plastificeren Jol???
Ik heb al gezget dat dat komt door de brokken die ze eten en dat als ze een maand lang alleen maar BB of een ander goed merk vers vlees zouden eten, dit veel minder erg zou zijn, maar dat werd natuurlijk niet gelooft. ben er dus ook maar mee gestopt.om het ze te vertellen. Chasey blijft in de bijkeuken, dan heeft hij het tenmsiet niet gedaan.
![]()
![]()
billie schreef: in de dogma staat een stukje datoooh, dat spul heb ik sinds kort ook in huis, maar de poetshulp vind het maar niks. Maar omdat de Hara op is, moet ze het daar nog even mee doen tot schoonzus een nieuwe fles Hara meeneemt. Ik denk dat ik die Ajax toch maar wegmieter, door de plee. Freule krabt laatste tijd meer als normaal, of ik begin spoken te zien die er niet zijn
''AJAX rode bloemen festijn'' allergische reacties kan geven bij honden (en kinderen)
de Firma Ajax garandeerd dat het spul absoluut niet giftig is.
er zijn wel honden en kinderen die een allergische reactie kunnen vertonen door de sterke lucht of Na aanraking.
ze adviseren om met schoon water na te dweilen.
jeanne schreef:Het heet niet voor niets bloemenfestijn
oooh, dat spul heb ik sinds kort ook in huis, maar de poetshulp vind het maar niks. Maar omdat de Hara op is, moet ze het daar nog even mee doen tot schoonzus een nieuwe fles Hara meeneemt. Ik denk dat ik die Ajax toch maar wegmieter, door de plee. Freule krabt laatste tijd meer als normaal, of ik begin spoken te zien die er niet zijn![]()