Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Nelly
[quote="avalon"]
[quote="Nelly"]
Tja Renate, toch hebben de mensen, althans nu het weer voorjaar wordt, wel een beetje gelijk. Nu nog niet, maar over een maandje ga ik het uitgeborstelde haar van de honden buiten in de tuin leggen. Je wilt niet weten wat daar allemaal op af komt ::) Zelfs het eekhoorntje dat hier woont bekleedt er haar nestje mee. En voor de rest alle mogelijke soorten vogels van kraaien tot winterkoninkjes, ze laden hun snavels zó vol dat ze amper nog kunnen zien waar ze vliegen ;D ;D ;D
Verder heb ik hier ook overal mezenkastjes hangen, waar ik ieder najaar de oude nestjes uithaal. En die zijn altijd allemaal met witte hondenwol gestoffeerd 8)
[/quote]
Wat haar in je eigen tuin is wel wat anders dan een hoop haar in de natuur gedumpt. In je eigen tuin heeft niemand er last van. In de natuur vindt ik het storend omdat het er niet hoort.
[/quote]In de natuur gooi ik niks weg, vroeger toen ik nog rookte zelfs geen peuk ::)
Door aliesalgra
Mijn hond heeft ook heel veel schilfers en ze heeft een korte vacht, ik denk inderdaad dat het gewoon heerst
Door avalon
Angie Borstel ik zelden. Ze ziet er dan nu ook uit als een voddenbaal ;D. Maar eens in de zes weken krijgt ze een goede borstelbeurt. Advies vat rita pauw die heeft er een heel boek over geschreven, alle soorten vachten worden hier in behandeld. En Avalon die wordt nooit echt geborsteld. Er wordt wel eens met een borstel over haar snuit geraust en met een harde bezem over haar rug maar dat is gewoon omdat ze het lekker vind. Avalon wordt wel bijgehouden met plukken zodat haar vacht in showconditie blijft. Avalon heeft na hetplukken even last van roos, maar na een bad gaar dat ook snel weer weg. Bij Angie is het mij nog nooit opgevallen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door