Dames ik ben jullie ontzettend dankbaar. 2 vliegen in 1 klap. En groente en lever!
HIEPERDEPIEP HOERA HOERA HOERA!!!!!

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Tjonge jonge, wie had dit kunnen denken.... Groente MET lever???
![]()
![]()
![]()
![]()
Pauline schreef:Oh Pauline wat ben ik blij voor je dat die zorg voorbij is, het is natuurlijk heerlijk als je hond(en) makkelijke eters zijn je geniet er dan zelf gewoon van (ik in ieder geval wel
Trouwens ik heb daarnet lever gemalen in de staafmixer en er groentemix doorheen gedaan (levergroentepate), nou Joris vreet de schaal erbij op.
OWHHHH ik ben zo blij dat hij nu tenminste groente eet.
Pauline schreef: nou Joris vreet de schaal erbij op.Wanneer het 'n porceleine schaal is, dan moet je dat als Calcium waardes zien, dus wel effe rekening mee houden he!
202spots schreef: Ben geen Lizzy, maar ik zou geloof ik niet meer dan 25 % lever doen...de rest is dan ,hart,pens, niertjes(eten ze die?) maagjes en andere orgaan.Nee maar ik vind jouw antwoorden net zo waardevol!
Pauline schreef:Ik sluit me helemaal aan bij Dory. Je voert ongeveer 20% orgaanvlees in totaal (aangezien daar ook pens bij zit, vind ik dat het percentage van 20% er mee door kan hoor Pauline! Meer zou ik alleen echt niet geven) en als je daarvan een kwart lever geeft : is dat prima!![]()
![]()
![]()
Liz.... is 25% van het orgaanvlees als lever een goed gemiddelde of mag het ook meer zijn?
Kruimel schreef: Woehaaaaa! Gelukt!Absoluut! Enne... gisteren ging er weer CB met 50 gram extra groente zonder moeite naar binnen!
Die Joris![]()
![]()
't Blijven lekkertjes, die teckels!