Je hebt Tannetje eigenlijk niet nodig, je bent deskundig genoeg

[/quote]
Misschien wel Truus

Ik zou het nooit meer over willen doen eerlijk gezegd....wat hebben wij verschrikkelijk veel van die hond gehouden...en wat mis ik hem nog zo af en toe

Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Tineke, je hebt helemaal gelijk. Ik snap dat advies om drie keer per dag te voeren ook niet. het hangt wel van de soort insuline af. Mogelijk een andere soort dan Caninsuline dat in Nederland eigenlijk bijna altijd gebruikt wordt. Maar er bestaan ook andere met een andere werkingsduur.Kobus had Caninsuline en mocht tussendoor absoluut geen maaltijd of iets lekkers omdat de werking dan minder was,als hij een hypo zou krijgen was een maaltijd aanbieden of druivensuiker natuurlijk een must.
Meestal adviseer ik ook om tijdens of vlak na het eten te spuiten maar als het niet anders kan is een uur erna ook niet heel verkeerd.
Vervelender wordt het als de hond bij de ene persoon niet gegeten heeftg en de volgende dat niet weet en wel insuline spuit.
Kortom. ik kan niet zo goed beoordelen of dit nu wel of niet goed is. Maar een ding staat vast: urinewaarden zijn absoluut niet betrouwbaar. Inderdaad ook niet omdat je geen te laag suikergehalte kunt meten.
Enne, Truus heeft helemaal gelijk: jij weet het ook precies![]()
aalsmeer123 schreef: Nee idd injecterenn voor tijdens of net na het eten.Ruim 6 uur na de injectie is prima.
Maar de test ios geloof ik wel aan tijd gebonden.
Maar ik weet dus niet welke tijd.
Ik ga nu da da bellen en vragen of we straks terecht kunnen.
Maar jha hoe laat is me dus de vraag.
Id dat die 4 uur wat hun zeggen is dat die 6 uur of 7 / 7 en half uur na de injectie.
Als ik dat weet kan ik bellen dat we der zo laat zijn