Ze is nu erg zielig (echte meid) en lusteloos.
Gisteren was ze al niet erg aktief maar at wel het Versvlees en de Fyto.
We laten haar maar even met rust.
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: He getver! Heerst er iets bij jullie in de buurt?Nee niet dat ik weet, maar ik denk dat ik weet waar de oorzaak ligt (hopelijk), ze zijn alle twee een avond bij een ander geweest en die zullen wel lekkere dingen hebben gegeven
Peet schreef: Er heerst gewoon wat...Beau was een dag of 2 geleden ook ziek, kotsen, diarree.....wel goed eten gelukkig...Dan is het weer een paar dagen over....En dan begint het weer....Ze krijgen geen brokken maar versvlees met Fyto-mix en gaat normaal gesproken heel goed.
Ik heb voor de zekerheid Prins Sr gekocht ipv Farmfood, wil toch ook even uitsluiten dat het aan een te 'zware' brok 's morgens zou kunnen liggen....
avalon schreef: Het zou best eens kunnen dat er weer een virusje heerst. Avalon heeft het een tijdje terrug ook gehad. En Donderdag was haar dochter hier en die had er ook last van. Ik zou voor de gekokte kip met wat rijst gaan, dat werkt bij Avalon ook altijd prima. Of een dagje vasten, maar wel water geven anders kunnen ze uitdrogen.Ze drinkt wel maar is niet in haar hummetje. Vanavond heeft ze een klein beetje vers op. Volgens mij heeft ze geen koorts maar is lusteloos en slaapt veel.