[quote="Smoetzke"]
Kay krijgt idd 1keer per dag eten.
Heb net lamsvlees gevonden, dus dat krijgt ze er volgende week bij

Het is hier in de buurt een beetje zoeken naar verschillende soorten vlees, dus ik ben eigenlijk al blij dat ik haar meer dan twee soorten kan geven

Is 450gr teveel orgaan ineens? Ze is de dag erna niet aan de race nee. Ze lust het ook enorm graag!
Op zondag is het minder, 150-200gr.
Lamsribben heb ik wel gevonden, alleen waren ze afschuwelijk duur!
Een eitje ga ik nu tussendoor ook beginnen te geven, Kay is allergisch voor sommige dingen dus ik probeer alles rustig op te bouwen, groentenmix geef ik niet.
@Lizzy, spiervlees; pfff wil je me aub nog eens uitleggen wat dat juist is. Ik lees overal andere dingen. Dat is eigenlijk het enige waardat ik niet goed aanuit kan

Een lamsbout bijvoorbeeld is dat spiervlees? (er zit wel een halve kilo vlees aan)
[/quote]
Ik zou liever de hoeveelheid orgaanvlees verdelen en samen met een van de andere vleessoorten geven.
De lamsbout is de bil/bovenbeen van de lam en er zit dus 'n poot bot in, en dat is veel te hard om op te kluiven...je zou al 't vlees (dat is spiervlees dus) er af kunnen snijden, maar dan is 't evengoed vrij duur..
Misschien kan je aan lam nek komen?
Is er 'n reden waarom je geen groentemix geeft?
Was ook nog vergeten te vragen..dat als je hond wat bij mag komen...waarom laat je d'r dan evengoed vasten?