Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door tieneke
[quote="Truus"]
De zalmkoppen is gewoon afval voor de visboer dus gratis ! ;D
[/quote]
Er zijn er ook bij die er geld voor vragen ;)
Door Truus
[quote="tieneke"]
Er zijn er ook bij die er geld voor vragen ;)

[/quote]
Hier niet hoor, alleen hij vroeg zich af wat ik er mee moest ??? ;)
Door peerle
[quote="Truus"]
Hier niet hoor, alleen hij vroeg zich af wat ik er mee moest ??? ;)
[/quote]

haha, dat vroeg de mevrouw van het viskraam aan mij ook toen ik haar hele ton visafval kwam halen. De meeste mensen krijgen het hier (in Leuven) mee om visbouillon van te koken voor in de soep, maar ik dacht zo "what the hell" en zei haar dat ik het aan mijn hond zou geven. Ze keek niet eens zo heel raar ! :)
Door dunja
[quote="Laura2004"]
Je kan deze mix gewoon in porties invriezen en die een tijdje geven tot het op is en dan kan je weer nieuwe maken met dezelfde ingrediënten of andere ingrediënten.Dit kan! Je kan ook yoghurt en een rauw eitje als tafelresten zien (dat doe ik, mijn honden krijgen geen tafelresten), een rauw ei geef je met schil en al.

Wat heb je eigenlijk voor hond, want een bulletje kan een Engelse Bulldog zijn, een Franse Bulldog en een Bullterrier zijn, dus ik ben wel benieuwd welk bulletje het is (ik vermoed dat het een bullterrier is als hij waarschijnlijk 30 kilo gaat wegen). Mijn amstaff teefje weegt 25 kilo, dus ik denk idd dat jouw bull wel een kilo of 30 gaat wegen.
[/quote]

Ei, met schil???
Laatst las ik hier ergens op bp dat je dat niet moest geven, omdat de eieren niet kakelvers zijn en de schil dan te scherp zou zijn.
Eerst gaf ik Dunja wel met schil, en tien ik dat las niet meer.
Weet het nu niet meer.
Door 202Spots
[quote="dunja"]
Ei, met schil???
Laatst las ik hier ergens op bp dat je dat niet moest geven, omdat de eieren niet kakelvers zijn en de schil dan te scherp zou zijn.
Eerst gaf ik Dunja wel met schil, en tien ik dat las niet meer.
Weet het nu niet meer.
[/quote]

Wanneer je hond het eet,dan kan je de ei met schil geven, mijn honden eten de schil tegenwoordig niet meer,,likken de ei eruit en laten de schil leggen...dus ik doe het ei nu weer door de voerbak roeren.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door